آفتاب

همایش بهینه سازی و توسعه انرژی های تجدید پذیر برگزار شد

همایش بهینه سازی و توسعه انرژی های تجدید پذیر برگزار شد

همایش بهینه سازی و توسعه انرژی های تجدید پذیر با حضور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم و مدیران و کارشناسان نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی سطح کشور در دانشگاه بوعلی سینای همدان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد حسین امید طی سخنانی در این همایش، گردشی بودن برگزاری این همایش ها در دانشگاه های کشور را خوب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم که موضوع های طرح شده در این همایش مثمرثمر و قابل استفاده مدیران و کارشناسان در دانشگاه ها باشد. مباحث مطرح شده در آینده به صورت کتابی جامع توسط مدیریت طرح های عمرانی وزارت در اختیار دانشگاه ها قرار خواهد گرفت.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم افزود: هدف ما کاهش هزینه دانشگاه ها در مصرف حامل های انرژی می باشد که این امر به فقط با همکاری مجموعه دانشگاهیان امکان پذیر است.

دکتر منصور غلامی، رئیس دانشگاه بوعلی سینا هم گزارشی از فعالیت ها و اقدامات دانشگاه بوعلی سینا در جهت بهینه سازی مصرف حامل های انرژی، کاهش هزینه های اضافی و مدیرت منابع امکانات و تأسیسات موجود در دانشگاه با توجه به کمبود این منابع، ارائه کرد.

در ادامه، دکتر مهرالله رخشانی مهر، مدیر کل طرح های عمرانی وزارت علوم، درخصوص اقدامات وزارت متبوع در باب برنامه ریزی برای بهینه سازی مصرف انرژی و توسعه انرژی های تجدید پذیر توضیحاتی ارائه کرد.

انتهای پیام

کد N904655

وبگردی