آفتاب

معاون جدید تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع معرفی شد

معاون جدید تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع معرفی شد

طی حکمی از سوی رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، معاون جدید تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع معرفی شد.

طی حکمی از سوی رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، معاون جدید تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع معرفی شد.

به گزارش دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مراسم تودیع و معارفه معاون تبلیغات و روابط عمومی ‌وزارت دفاع با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین قندهاری رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، سردار شکارچی معاون هماهنگ‌کننده و معاونین تبلیغات و روابط عمومی سازمان‌های تابعه وزارت دفاع در محل ستاد این سازمان برگزار شد.

در این مراسم، طی حکمی از سوی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، حجت‌الاسلام والمسلمین عزت‌الله صفاران به عنوان معاون جدید تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع معرفی و منصوب شد.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمدحسین قندهاری در این مراسم با تاکید بر لزوم احصاء و اجرایی کردن تدابیر و منویات فرماندهی معظم کل قوا در حوزه تبلیغات و روابط عمومی به عنوان منشور سیاست‌های کلان فرهنگی وزارت دفاع اظهار داشت: ‌مسئولان فرهنگی وزارت دفاع باید با بهره‌گیری از ابزارها و روش‌های نوین و تأثیر‌گذار در عرصه فعالیت‌های فرهنگی‌، طرح‌های نو و ابتکاری را با توجه به اقتضائات زمانی عصر حاضر به منصه ظهور برسانند.

وی توجه جدی به حوزه خانواده کارکنان وزارت دفاع را یکی از فعالیت‌های مهم ‌معاونت تبلیغات و روابط عمومی بر‌شمرد و تصریح کرد: از آنجا که هدف استکبار و نظام سلطه ایجاد تزلزل و تخریب کانون و بنیان خانواده‌های ایرانی است در این راستا مسئولان فرهنگی باید با آگاهی کامل در حوزه بصیرت‌افزایی و معنویت‌افزایی خانواده‌ها تلاش جدی کرده و انجام نیاز‌سنجی فرهنگی در حوزه فرزندان، همسران و کارکنان و همچنین اجرای دقیق برنامه‌های بصیرتی را به مرحله اجرا گذارند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، شناسایی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های درون و برون‌سازمانی را یکی از مأموریت‌های خطیر روابط عمومی دانست و گفت:‌ در این زمینه استفاده از شیوه‌ها و فناوری‌های نوین و بهره‌گیری از ابزار هنر ضرورتی انکار‌ناپذیر است.

وی با مغتنم شمردن فرصت استفاده حداکثری از ظرفیت مناسبت‌های ملی مذهبی در طول سال بیان داشت:‌ متولیان امر فرهنگی و اطلاع‌رسانی ‌وزارت دفاع شایسته است در انتقال پیام‌های ارزشی خود به مخاطبان، از ابزارهای هنری و کارآمدو تاثیر‌گذار ‌استفاده کنند.

حجت‌الاسلام قندهاری در بخش دیگری از سخنان خود با معرفی سربازان وظیفه به عنوان امانت‌ها و سرمایه‌های ملی ادامه داد: به کرات شاهد توصیه و سفارش اکید فرماندهی معظم کل قوا نسبت به جوانان سرباز نیروهای مسلح هستیم و متولیان تبلیغات و روابط عمومی‌ها ضروری است با برنامه‌ریزی صحیح و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی توجه جدی به کارکنان وظیفه وزارت دفاع داشته باشند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شناسایی و ساماندهی هنرمندان متعهد و صاحب قلم وزارت دفاع را به عنوان یک امر مهم برشمرد و افزود: توجه و اهتمام به مساجد و نماز‌خانه‌ها و فضا‌سازی مناسب آنها برای جذب حداکثری مخاطبان را از اولویت‌های برنامه سال جاری در کمیته منزلت نماز وزارت دفاع دانست‌.

‌در پایان این مراسم از تلاش‌های مجدانه سردار سرتیپ دوم ‌پاسدار ناصر دهقانی معاون سابق تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع تقدیر به عمل آمد و به عنوان مشاور سازمان عقیدتی سیاسی منصوب شد.

معاون جدید تبلیغات و روابط عمومی پیش از این در مسئولیت های مختلف فرهنگی و به عنوان رییس ادارات عقیدتی سیاسی سازمان‌های تابعه وزارت دفاع انجام وظیفه کرده است.

انتهای پیام

کد N904128

وبگردی