آفتاب

نماینده بابل: شدیدا از واردات برنج جلوگیری کنید

نماینده بابل: شدیدا از واردات برنج جلوگیری کنید

نماینده مردم بابل در مجلس خواستار جلوگیری از واردات بی رویه برنج، خرید به موقع اقلام پر محصول و پرداخت به موقع وجه آن به برنج‌کاران مازندانی شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر ناصری در تذکری شفاهی ضمن تشکر از تیم مذاکره کننده هسته‌ای، گفت: نباید اجازه داد فضای توافق منجر به واردات بی رویه کالاهای ضروری شود. اگر چنین اتفاقی رخ دهد مشکلات عدیده ای در حوزه اشتغال و تولید ملی به وجود خواهد آمد.

نماینده مردم بابل در مجلس نهم با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای برنج‌کاران، گفت: برنج با رنج، گل، لای، سوز و سرما و گرما تولید می‌شود از این رو لازم است به شدت از واردات بی رویه، خرید به موقع اقلام پر محصول و پرداخت به موقع وجه آن مبادرت ورزد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار رسیدگی به وضعیت معیشتی معلمان پیش دبستانی و حق التدریسی شد.

وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی، گفت: تسریع در تکمیل راه‌های مواصلاتی به ویژه جاده‌های هراز و فیروزکوه و تخصیص اعتبار کمربندی و کنارگذر جنوبی شهرستان بابل اقدام کند. از وزیر نیرو هم می‌خواهم نسبت به احداث سد هراز و سجاد رود و آب شهرهای گروه الف تسریع شود.

حجت‌الاسلام ناصری خطاب به وزیر کشور خواستار تامین اعتبار برای پرداخت به خسارات سیل‌زدگان استان مازندران و شهرستان بابل و توجه به مسائل فرهنگی استان‌های شمالی شد.

انتهای پیام

کد N903885

وبگردی