آفتاب

«ایسنا» رسانه برگزیده به انتخاب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

«ایسنا» رسانه برگزیده به انتخاب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در ارزیابی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، به عنوان رسانه برتر در همیاری با این شورا در چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه چهارمحال و بختیاری- در مراسم تجلیل از دستگاه‎ها و رسانه‎های همیار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری که امروز - هفتم مرداد - در فرهنگ‏سرای شهرکرد برگزار شد، خبرگزاری «ایسنا» به عنوان رسانه برتر معرفی و موفق به دریافت لوح تقدیر شد.

در این آیین از سید رضا حسینی، خبرنگار ایسنا به عنوان خبرنگار برتر در حوزه شورای هماهنگی تبلیغات استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

رییس شورای هماهنگی چهارمحال و بختیاری در این آیین اظهار کرد: شورای هماهنگی نهادی است که به وسیله مردم در تمامی عرصه‌ها یاری می‌‏شود.

علی گرجی افزود: برگزاری مراسم‌های انقلاب افزایش اعتبار کشور و تقویت وحدت ملی، تقویت بنیه دفاعی و امنیتی کشور، ایجاد ثبات و آرامش، تقویت روحیه نشاط و تقویت بنیه فرهنگی و اخلاقی در جامعه را به دنبال دارد.

وی حضور مردم استان در روز قدس را خلق حماسه‌ای بزرگ دانست و افزود: در این روز 150 هزار نفر در 112 نقطه استان در راهپیمایی حضور داشتند.

گرجی با تاکید بر لزوم برگزاری برنامه‌های این شورا با محتوای پربار، تصریح کرد: لحاظ شدن نوآوری و ابتکار در برنامه‎ها، هماهنگی و هم‌سویی نهادها، تنوع و جذابیت برنامه‌ها و هم‎سوسازی برنامه‌ها با شعار سال از مصادیق تلاش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای رسیدن به اهداف پیش‎بینی شده است.

وی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را یکی از کهن‎ترین و سابقه‎دارترین نهادهای نظام دانست و خاطرنشان کرد: تصمیم‎گیری در این شورا با رویکرد همکاری و همدلی صورت می‏گیرد.

به گزارش ‌ایسنا، در این آیین از رسانه‎ها و دستگاه‎های برتر در همیاری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری طی مناسبت‎های ویژه انقلاب اسلامی با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استان‎های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، تجلیل شد.

انتهای پیام

کد N903849

وبگردی