آفتاب

ابوترابی فرد: برای رفع مشکل فرهنگیان قولی نداده‌ام

ابوترابی فرد: برای رفع مشکل فرهنگیان قولی نداده‌ام

حجت الاسلام ابوترابی فرد، ادعای نماینده مردم ورامین مبنی بر اینکه وی به عنوان رئیس کارگروه مطالبه فرهنگیان 11 قول برای حل مشکل فرهنگیان داده اما این قول‌ها هنوز عملیاتی نشده است را رد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، سیدحسین نقوی‌حسینی در تذکری شفاهی گفت: شرایط کارگران در حال حاضر شرایط سختی است و بین دستمزدها و هزینه ها فاصله زیاد است و هزینه کرایه خانه، آموزش و بهداشت و درمان سنگین است، از دولت انتظار دارم فکری برای این مسائل کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پیشنهادی خواستار اصلاح قانون کار و افزود: رابطه ظالمانه بین کارگر و کارفرما باید با اصلاح قانون کار از بین برود البته باید فکری برای اتباع افغانی کرد. مشاغل زیادی از جمله مشاغل تخصصی و فنی توسط افاغنه اشغال شده است که لازم است دولت در این زمینه نظارت کند.

نماینده مردم ورامین خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: 8 ماه قبل از رسانه ملی قول تامین اعتبار برای پروژه تعریض دو جاده ورامین دادید ولی ‌هنوز این وعده شما عملی نشده است.

وی گفت: وزیر آموزش و پرورش در جریان استیضاح، دولت و شخص شما به عنوان رئیس کارگروه مطالبه فرهنگیان 11 قول برای حل مشکل فرهنگیان دادید که این قول‌ها هنوز عملیاتی نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد با رد ادعای نقوی حسینی، گفت: بنده قولی در این خصوص نداده‌ام. صحبت بنده تشکیل کارگروهی برای پیگیری مشکل فرهنگیان توسط مجلس و دولت بود که در این خصوص جلسات منظمی تشکیل داده‌ایم.

انتهای پیام

کد N903814

وبگردی