آفتاب

انتقاد نیازآذری از بی‌توجهی به اشتغال جوانان تحصیلکرده

انتقاد نیازآذری از بی‌توجهی به اشتغال جوانان تحصیلکرده

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از بی‌توجهی به اشتغال جوانان تحصیلکرده و ازدواج دیرهنگام آنها انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین نیازآذری در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس با انتقاد از بی‌توجهی به اشتغال جوانان تحصیلکرده و ازدواج دیرهنگام آنها گفت: دولت باید هرچه سریعتر چاره ای برای رفع مشکل سرمایه‌های ملی بیاندیشد.

وی همچنین خطاب به رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ادامه داد: چه اتفاقی درجهت رفع محرومیت نقاط کمتر توسعه یافته شهرستان بابل درطول سال‌های برنامه پنجم توسعه افتاده که شاخص بهره‌مندی از ماده 180 قانون را مثبت کرده است؟ انتظارداریم توزیع اعتبارات براساس واقعیت موجود و رعایت حقوق مردم مبنای تصمیم‌گیری باشد تا حقی ضایع نشود.

نماینده بابل در مجلس همچنین در تذکری به وزیر کشورگفت:آیا معنی مدیریت بحران فقط تشکیل جلسه و گزارش است و یا رفع عملی مشکلات حادث شده؟ در سیل اخیرمازندران به ویژه در شهرستان بابل که حدود 50 میلیاردتومان خسارت به مزارع کشاورزی،راه‌های روستایی و پل‌های مسیر تردد مردم و تاسیسات آبرسانی شهری و روستایی وارد کرده است، تاکنون اقدام جدی و تامین اعتبار مورد نیاز درجهت رفع مشکلات مردم صورت نگرفته است.

نیازآذری همچنین با اشاره به آغاز فصل برنج،افزود:ازدولت انتظار داریم نسبت به خرید تضمینی برنج اقدام کرده و از واردات برنج خارجی به کشور جلوگیری کند.

این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: فرهنگیان و کارکنان دستگاه‌های مختلف اجرایی از عدم دریافت پاداش پایان دوره خود گله‌مند هستند، از این رو از دولت می‌خواهیم به این موضوع رسیدگی کند.

انتهای پیام

کد N903801

وبگردی