آفتاب

سرلشکر صالحی از منطقه سوم دریایی ارتش و ایستگاه رادار مکران بازدید کرد

سرلشکر صالحی از منطقه سوم دریایی ارتش و ایستگاه رادار مکران بازدید کرد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در صدر یک هئیت نظامی با حضور در منطقه سوم نبوت نیروی دریایی از یکان های این منطقه و نیز ایستگاه رادار مکران و سایت موشکی هاگ گروه پدافند هوایی چابهار بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در صدر یک هئیت نظامی با حضور در منطقه سوم نبوت نیروی دریایی از یکان های این منطقه و نیز ایستگاه رادار مکران و سایت موشکی هاگ گروه پدافند هوایی چابهار بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر عطاء الله صالحی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و هئیت همراه پس از ورود به منطقه سوم نیروی دریایی از یکان های مختلف منطقه، از جمله تیپ سوم تکاوران دریایی حضرت حمزه سید الشهدا (ع) و یکان ناوتیپ سطحی بازدید کرد.

وی در ادامه از ناوشکن جمهوری اسلامی ایران نقدی که به تازگی به سازمان ناوگان سطحی منطقه سوم نبوت نداجا ملحق شده است بازدید و با فرمانده و کارکنان ناوشکن از نزدیک دیدار کرده و ورود آنان به سواحل مکران را تبریک گفت.

گفتنی است سرلشکر صالحی ضمن بازدید از پروژه 108 واحد آپارتمانی که به همت معاونت مهندسی و پدافند غیر عامل نیروی دریایی اخیراً افتتاح شده است کلید یکی از واحدها را به نمایندگی به خانواده یکی از کارکنان اهدا کرد.

همچنین امیر سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش با حضور در گروه پدافند هوایی چابهار از ایستگاه رادار مکران و سایت موشکی هاگ بازدید کرد و میزان آمادگی سامانه‌های پدافندی منطقه پدافند هوایی چابهار را مورد ارزیابی قرار داد.

سرلشکر صالحی در این بازدید از زحمات کارکنان قرارگاه پدافند هوایی در گروه پدافند هوایی چابهار تقدیر نمود.

انتهای پیام

کد N903489

وبگردی