آفتاب
مختاباد خبر داد

دعوت از مسئولان پلیس پایتخت برای بررسی پرونده «مجسمه پست» ربوده شده

دعوت از مسئولان پلیس پایتخت برای بررسی پرونده «مجسمه پست» ربوده شده

رئیس کمیته هنر شورای شهر تهران از دعوت مسئولان پلیس برای ارائه گزارشی در خصوص روند بررسی پرونده ربوده شدن «مجسمه پست» روبروی موزه پست خبرداد.

عبدالحسین مختاباد در گفت وگو با خبرنگار«شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در واکنش به ربوده شدن مجسمه‌ای جدید در تهران با بیان اینکه سازمان زیباسازی مسئول تامین امیت نیست گفت: پلیس باید در این زمینه پاسخگو باشد.

وی با اشاره به محل ربوده شدن مجسمه پست گفت: این مجسمه از حوالی میدان امام خمینی(ره) که محلی پرتردد است ربوده شده و قطعا دوربین‌هایی در این منطقه وجود داشته که نسبت به ثبت حرکات اقدام کند.

رئیس کمیته هنر شورای شهر تهران با بیان اینکه اگر در روز اول برخورد جدی با سارقان مجسمه‌های قبلی رخ می داد قطعا شاهد چنین اتفاقی نبودیم اظهار کرد: ما مسئول امنیت نیستیم و مدیریت شهری نمی‌تواند برای حفاظت از سازه‌های هنری، در کنار هر مجسمه نیروی مراقبت بگمارد چراکه حفاظت از دارایی‌های شهر برعهده پلیس است.

مختاباد افزود: به زودی از مسئولان پلیس تهران دعوت خواهد شد تا با حضور در کمیسیون های مربوطه نسبت به ارائه گزارش در خصوص روند پیگیری این موضوع اقدام کنند.

انتهای پیام

کد N903329

وبگردی