آفتاب

ماجرای بازداشت پزشک جراح زن بیمارستان ممسنی در حال پیگیری است

ماجرای بازداشت پزشک جراح زن بیمارستان ممسنی در حال پیگیری است

شیراز- دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که ماجرای بازداشت پزشک جراح زن در بیمارستان ممسنی به صورت جدی در حال پیگیری است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از لحظه وقوع این اتفاق، به صورت جدی موضوع را مورد پیگیری قرار داده و با اعزام هیئتی متشکل از معاون درمان دانشگاه و مدیر ستاد حوادث غیر مترقبه دانشگاه به محل بیمارستان ممسنی، خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

در ساعت اولیه اتفاق دکتر علی بهادر معاون درمان دانشگاه همراه با دکتر محمودرضا پیروی مدیر حوادث غیر مترقبه دانشگاه، به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) ممسنی رفته و با حضور رئیس شبکه بهداشتی درمانی ممسنی، رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) و مسئول حراست شبکه بهداشتی درمانی ممسنی جلسه ای تشکیل دادند که مقرر شد موضوع از طریق فرمانداری و دادگستری پیگیری شود.

در راستای ادامه پیگیری های این موضوع نیز امروز پنجم مردادماه هیئتی از مدیران ارشد معاونت درمان دانشگاه، با حضور در شهرستان نورآباد ممسنی، موضوع را مورد پیگیری قرار دادند.

پزشک بازداشت شده پس از آزادی در بیمارستان حاضر شد و تا صبح به ارائه خدمت پرداخت، همچنین خانم بیمار مربوط به این حادثه که حدود یک ساعت و نیم پیش از دخالت قاضی و دادستان تحت درمان قرار گرفته و اقدام و اقدامات پزشکی لازم برای او انجام شده بود، در حال حاضر در وضعیت کاملاً خوب به سر می برد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک پزشک در منطقه ممسنی فارس در پی اختلاف بر سر یک بیمار بازداشت شده بود که این موضوع با واکنش وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز رو به رو شد.

کد N902356

وبگردی