آفتاب
تحولات عراق؛

هلاکت ۱۷ تروریست داعشی در الرمادی/ فرار تروریست ها با لباس زنانه

هلاکت ۱۷ تروریست داعشی در الرمادی/ فرار تروریست ها با لباس زنانه

هلاکت ۱۷ نفر از تروریست های داعش در درگیری با نیروهای امنیتی عراق و فرار شماری از سرکردگان داعش از الرمادی از جمله تحولات امنیتی مهم عراق است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، رئیس کمیته امنیتی شهرستان الخالدیه از هلاکت ۱۷ تروریست داعشی از جمله یکی از سرکردگان اصلی این گروهک خبر داد.

«ابراهیم الفهداوی» گفت: نیروهای امنیتی در منطقه «حصیبه» با عناصر داعش درگیر شدند که در این درگیری ۱۷ تروریست داعشی از جمله یکی از فرماندهان امنیتی منطقه حصیبه به نام ابو زینت العراقی به هلاکت رسید.

وی افزود: نیروهای امنیتی به عملیات و پیشروی های خود در محور شرقی شهر الرمادی به منظور آزادسازی تمام این مناطق از کنترل تروریست های داعش ادامه می دهند.

این در حالی است که با ادامه عملیات نیروهای امنیتی و نیروهای عشایر استان الانبار در روز دوشنبه، شهرستان الخالدیه واقع در شرق الرمادی شاهد مقابله با حمله تروریست های داعش  بود.

در همین راستا منابع آگاه به روزنامه کویتی القبس خبر دادند که شماری از سرکردگان گروهک داعش در لباس زنانه از الرمادی گریخته اند. این اتفاق بعد از آن افتاد که داعش بعد از ورود نیروهای دولتی به دانشگاه الانبار، کنترل خود را بر نیروهایش از دست داد.

کد N901867

وبگردی