آفتاب
سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام:

دشمن صهیونیستی تنها زبان زور را می‌فهمد

دشمن صهیونیستی تنها زبان زور را می‌فهمد

«ابو عبیده» سخنگوی شاخه نظامی حماس در سخنانی ضمن محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در هتک حرمت به مسجدالاقصی تصریح کرد: دشمن صهیونیستی تنها زبان زور را می‌فهمد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه العهد، «ابو عبیده» سخنگوی گردان های «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس در سخنانی اقدامات رژیم صهیونیستی در هتک حرمت به مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این زمینه گفت: به نظر می رسد که دشمن صهیونیستی تنها زبان زور را می فهمد و جز با این زبان نمی توان با این رژیم تعامل کرد.

ابوعبیده با اشاره به هتک حرمت های گاه و بی گاه صهیونیست ها به مسجدا الاقصی از یک سو و تجاوز به فلسطینیان ساکن قدس و کرانه باختری از سوی دیگر، تصریح کرد: این اقدامات نشان می دهد که بهترین راه برای مقابله با دشمن صهیونیستی، مقاومت است.

سخنگوی گردان های القسام ادامه داد: برادران ما در کرانه باختری و قدس به این مسأله که «مسجد الاقصی خط قرمز است» همواره پایبند بوده و اجازه نمی دهند که هتک حرمت به این مسجد بدون پاسخ باقی بماند.

گفتنی است، روز گذشته شمار زیادی از نظامیان صهیونیست در اقدامی هتاکانه ضمن یورش به مسجدالاقصی با فلسطینیان حاضر در آن درگیر شدند.

کد N901611

وبگردی