آفتاب
پس از دیدار با آیت‌الله سیستانی

ظریف: نقش‌مان را در مبارزه با افراط‌گرایی در عراق حفظ می کنیم

ظریف: نقش‌مان را در مبارزه با افراط‌گرایی در عراق حفظ می کنیم

وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با آیت‌الله سیستانی در یک نشست خبری گفت : همواره در کنار مردم و دولت عراق در مبارزه با افراط‌گرایی و تروریسم بوده‌ایم و این نقش را حفظ خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا ) ، محمد جواد ظریف گفت : این سفر منطقه‌ای به عنوان اولین سفر بعد از توافق نامه هسته ای ، برای ایجاد روابط و گفت‌وگوهای مستمر بین کشورهای حوزه خلیج فارس صورت گرفته است و در جهت مصالح کل منطقه و جهان اسلام ، صلح و امنیت بین الملل صحبت های بسیار مهمی داشتیم و در عراق این صحبتها را ادامه خواهیم داد.

وی افزود : افراط گرایی و فرقه گرایی خطری است که همه ما را تهدید می‌کند و نیاز است مردم ، کشورها و دولت های منطقه هماهنگ و همراه هم با این پدیده مبارزه کنند.

ظریف گفت : در این زمینه ، مرجعیت دینی همواره نقش بسیار بارز ، برجسته و سازنده داشته اند و امروز با آیت‌الله سیستانی و دیگر مراجع دیدار داشتم .

بر اساس گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت : در دیدار با آیت الله سیستانی گزارش کلی از مذاکرات هسته ای و بحث های منطقه ای ارائه شد و از نظرات مرجعیت استفاده کردیم.

انتهای پیام

کد N901485

وبگردی