آفتاب

پایان مرگبار یک دعوای خیابانی

پایان مرگبار یک دعوای خیابانی

مرد جوانی كه در یك دعوای خیابانی دست به قتل زده بود پس از 12 سال از زندان آزاد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، 15 مهر سال 82 ماموران پلیس در جریان وقوع یك جنایت قرار گرفتند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند. با حضور ماموران در محل حادثه كه در جاده ساوه بود، مشخص شد كه مرد جوانی با ضربات چاقوی مردی به قتل رسیده است که بلافاصله قاتل دستگیر شد و در بازجویی ها به جرم خود اعتراف كرد.
وی به ماموران گفت: من و همسرم داشتیم در جاده ساوه می رفتیم كه ناگهان مقتول با خودروی پرایدش جلوی ما پیچید و شروع كرد به فحاشی كردن، او به هیچ عنوان آروم نمی شد و در نهایت از ماشین پیاده شد و با قفل فرمان به من حمله كرد. من هم برای دفاع از خودم چاقو را برداشتم و به او ضربه ای زدم.
با اعتراف متهم وی با قرار قانونی روانه زندان شد و پرونده اش پس از صدور كیفرخواست به شعبه 113 سابق دادگاه كیفری ارسال شد. متهم در این شعبه بعد از محاكمه به قصاص محكوم شد. پرونده به دیوان عالی كشور رفت و به دلیل نقص تحقیقات این حكم نقض شد. در نهایت متهم بار دیگر به قصاص محكوم شد و اینبار حكم در دیوان عالی كشور هم تایید شد. حكم قصاص متهم در حال اجرا بود كه در نهایت قاتل توانست از خانواده اولیای دم رضایت بگیرد.
بنابراین متهم در شعبه دهم دادگاه كیفری محاكمه شد و پس از 12 سال روز گذشته رای آزادی اش صادر شد.
کد N901026

وبگردی