آفتاب
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

راه پر پیچ و خمی برای دستیابی به وحدت در پیش داریم/دنبال شورای هماهنگی اصولگرایان هستیم

راه پر پیچ و خمی برای دستیابی به وحدت در پیش داریم/دنبال شورای هماهنگی اصولگرایان هستیم

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی درباره سیاست این حزب در وحدت اصولگرایان گفت: در شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصویب شده که سیاست ما این است که مجلس آینده مجلسی اصولگرا باشد حتی اگر یک موتلفه ای در آن حضور نداشته باشد. مهم برای ما پیروزی اصولگرایان است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمدنبی حبیبی در اجلاس دبیران استان‌های حزب موتلفه اسلامی با تاکید و بر ضرورت وحدت اصولگرایان اظهار داشت: جلسات وحدت اصولگرایی میان همه جریان ها و گروه‌ها و شخصیت‌های اصولگرایی در حال پیگیری است. تاکید ما بر وحدت و تجمیع همه ظرفیت اصولگرایان است.

وی افزود: در حال حاضر چارچوب‌های کلی برای وحدت اصولگرایی تشکیل شده و دبیران استان‌ها و شخصیت‌های استانی اصولگرایان نیز باید در استان‌ها باید تلاش کنند این مهم را تحقق بخشند. سه تشکل موتلفه اسلامی، ایثارگران و پایداری با احساس مسئولیت دور هم نشسته‌اند و جلساتی را برای ائتلاف اصولگرایان تشکیل داده‌اند. این سه تشکل همه هدفشان ائتلاف و وحدت همه اصولگرایان است و اصولگرایان با توجه به فضای کشور باید به وحدت برسند.

حبیبی با تاکید بر اینکه به دنبال شورای هماهنگی اصولگرایان هستیم اظهار داشت: اصولگرایان تجربیات خوبی از گذشته در وحدت و ائتلاف دارند و با استفاده از آن تجربیات به دنبال وحدت اصولگرایان هستیم. جلسات بسیار مفیدی با جبهه پیروان و آقای باهنر در زمینه وحدت اصولگرایان تشکیل شده و بسیاری از شخصیت های کشور این کاری که برای وحدت اصولگرایان در حال انجام است را ممتاز می‌خوانند اما راه پر پیچ و خمی در پیش داریم و باید از کل ظرفیت اصولگرایان برای ائتلاف و وحدت استفاده کرد. همه اصولگرایان امروز ضرورت وحدت را درک کرده اند و هیچ تشکلی با سهم خواهی به میدان نیامده است.

وی در پایان درباره اصلاح‌طلبان نیز گفت که اصلاح طلبان به گونه ای رفتار می کنند تا مردم فتنه را فراموش کنند. متاسفانه اصلاح طلبانی که خود را درون نظام تعریف می کنند هیچ گاه در خصوص فتنه موضع گیری نکردند.رفتارهای اصلاح طلبان در مجلس ششم را مردم از یاد نخواهند برد. باید مراقب باشیم مجلسی مانند مجلس ششم شکل نگیرد.

انتهای پیام

کد N900340

وبگردی