آفتاب

ناکام ماندن تلاش برای انجام حمله‌ در رقابت‌های دوچرخه سواری تور دوفرانس

ناکام ماندن تلاش برای انجام حمله‌ در رقابت‌های دوچرخه سواری تور دوفرانس

افسران پلیس فرانسه امروز(یکشنبه) به روی خودرویی که تلاش داشت ساعاتی پیش از رسیدن دوچرخه سواران شرکت کننده در رقابتهای دوچرخه سواری تور دو فرانس، به موانع امنیتی ایجاد شده در نزدیکی مسیر این مسابقه بکوبد، آتش گشودند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، لوک پوانیان، سخنگوی پلیس فرانسه گفت، این خودرو که دو سرنشین داشت پس از آن که با آتش نیروهای پلیس در منطقه کونکورد مواجه شد، از صحنه گریخت و سرنشینانش نیز ظاهرا آسیبی ندیدند. منطقه کونکورد قرار بود شاهد رقابت پایانی دوچرخه سواران شرکت کننده برای رسیدن به خط پایان تور دو فرانس و مشخص شدن پیروز این مسابقات باشد.

صدها هزار تماشاچی در محل میدان کونکورد و خیابان شانزلیزه قرار است جمع شوند تا شاهد رقابت پایانی دوچرخه سواران تور دوفرانس در این محل در اواخر امروز باشند.

پوانیان گفت، افسران پلیس در حال تکمیل استقرار موانع امنیتی برای رقابتها بودند که خودروی مذکور تلاش کرد به این موانع بکوبد و سپس افسران پلیس به روی این خودرو آتش گشودند که در نهایت از صحنه فرار کرد. به گفته این سخنگو، هیچ افسر پلیسی در این حادثه مجروح نشده است.

مرحله پایانی رقابتهای تور دو فرانس، قرار است در ساعت 4:35 عصر به وقت محلی از شهر "سور" در جنوب غرب پاریس آغاز شود. پس از آن دوچرخه سواران قرار است حدود ساعت 5:30 دقیقه عصر به وقت محلی به پایتخت فرانسه برسند و 10 دور را در اطراف شانزلیزه طی کرده و حدود ساعت 7 عصر به خط پایان در محل میدان کونکورد برسند.

انتهای پیام

کد N900147

وبگردی