آفتاب

تمایل سرمایه‌گذاران خارجی برای توسعه یک منطقه گردشگری در کره‌شمالی

تمایل سرمایه‌گذاران خارجی برای توسعه یک منطقه گردشگری در کره‌شمالی

کره‌شمالی اعلام کرد، سرمایه‌گذاران بین‌المللی تمایل زیادی به توسعه مشترک منطقه گردشگری بین‌المللی "کومگانگ" واقع در قله "وونسان" نشان داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، این در حالی است که هفت سال پیش کره‌جنوبی تورهای گردشگری خود به این منطقه را به حال تعلیق درآورده بود.

"اوه اونگ کیل"، معاون رئیس این منطقه گردشگری گفت،: کره شمالی در حالی همکاری با چند شرکت اروپایی و آسیایی در زمینه توسعه این منطقه است.

خبرگزاری رسمی کره شمالی اخیرا در جریان یک سمینار سرمایه گذاری اعلام کرد، چندین قرارداد با شرکتهای خارجی در زمینه طراحی، فنآوری اطلاعات و ساخت و ساز نهایی شده‌اند.

در این راستا مقامات کره‌شمالی اعلام کردند، شرکتهای حوزه مواد غذایی و نوشیدنی، حمل و نقل و خدمات مسکن نیز به عنوان سرمایه گذار پیشنهاد همکاری داده اند و این نشان دهنده مشارکت خارجی مستقیم در احیاءی گردشگری در این منطقه کوهستانی است.

این مقام کره‌شمالی گفت، طرح هایی به منظور توسعه جاذبه های توریستی از طریق برنامه های ویژه شامل دو ماراتن و رقابتهای دوچرخه سواری در کوهستان در نظر گرفته شده‌اند.

در ماه ژوئن کره شمالی قله "پائکتو" را به روی یک گروه گردشگری باز کرد و گزینه ای نیز به آنها به منظور شرکت در یک مسابقه دو نیمه ماراتن پیشنهاد داد.

کره شمالی تصریح کرد، مشوق هایی به منظور جذب هرچه سریعتر سرمایه گذاران در نظر گرفته شده اند که شامل نرخ های پایین تر پذیرش در این منطقه، اجاره بهای پایین تر و دیگر مزایا برای کسانی که پیش از سال 2017 اعتباراتشان را اختصاص دهند می شوند.

انتهای پیام

کد N899751

وبگردی