آفتاب
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

باید خود را برای کارهای بعد از توافق آماده کنیم

باید خود را برای کارهای بعد از توافق آماده کنیم

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: همگان نباید تصور کنیم که با انجام و اتمام توافقات هسته‌ای همه چیز به پایان رسیده بلکه باید خود را برای کارهای بزرگ‌تر و سرفرازی بیشتر از پیش جمهوری اسلامی ایران آماده کنیم.

غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه وبویراحمد افزود: پیروزی تیم مذاکره کننده را به همه ایرانیان به خصوص هم استانی‌های وفادار به نظام و خون شهداء را تبریک می‌گویم.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موفقیت و دستیابی و رسیدن به توافق هسته‌ای با جهد و تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی گروه مذاکره کننده ایران و صد البته با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و سایر بزرگان و دلسوزان نظام به دست آمده است.

تاجگردون عنوان کرد: این پیروزی موجبات فخر و عزت بیش از بیش هر ایرانی را فراهم و کشور ایران را غرق در شادی و سرور کرده است.

وی ادامه داد: گروه مذاکره کننده هسته‌ای و دولت ایران خالصانه به انقلاب و روحیه جنگ ستیزی ایرانیان باور داشتند و در جهت منافع و امنیت کشور مانند دوران شکوهمند انقلاب و دفاع مقدس جانانه و ایثارگرانه اهداف بلند امام راحل و مقام معظم رهبری را به پیش بردند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همه جریان‌های سیاسی و با هر گرایشی در رابطه با موضوع هسته‌ای اتفاق نظر داشتند که این امررا باید ارج نهاد و در آینده نیز از این اتحاد و همدلی بیشترین بهره را برای اهداف کلان کشور استفاده کرد.

انتهای پیام

کد N898316

وبگردی