آفتاب
رجایی:

آمریکایی‌های به حرف زور عادت کرده‌اند

آمریکایی‌های به حرف زور عادت کرده‌اند

یک عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: آمریکایی‌ها زیاده‌خواه هستند و عادت کرده‌اند تا در دنیا حرف خود را با زور پیش ببرند.

محمد رجایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان تصریح کرد: آمریکا کشوری بود که سایر کشورها را در حدی نمی‌دانست که با آنها مذاکره کند اما ایران این قدرت را پیدا کرد که با قدرت‌های جهانی به مذاکره بنشیند و این مرهون ایستادگی مردم است.

وی ضمن قدردانی از ایستادگی تیم مذاکره کننده تاکید کرد، تیم مذاکره کننده نشان داده خطوط قرمزی که توسط رهبری ترسیم شده را مراعات کرده است، یکی از عواملی که توافق به این زودی حاصل نشد همین مقاومت تیم مذاکره کننده بود که در برابر زیاده‌خواهی‌های کشورهای غربی ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: ما از اینکه این تیم بر روی اصول خود ایستاده‌اند تشکر می‌کنیم، اما فراموش هم نمی‌کنیم تحریم‌ها ضمن این که تهدیدی برای کشور ایجاد کردند باعث ایجاد فرصت‌هایی در کشور نیز شدند.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها زیاده‌خواه هستند و عادت کرده‌اند تا در دنیا حرف خود را با زور پیش ببرند، تصریح کرد: آمریکا کشوری بود که سایر کشورها را در حدی نمی‌دانست که با آنها مذاکره کند اما ایران این قدرت را پیدا کرد که با قدرت‌های جهانی به مذاکره بنشیند و این مرهون ایستادگی مردم است.

انتهای پیام

کد N898220

وبگردی