آفتاب
سردار نقدی:

وظیفه امروز بسیج پیشبرد اقتصاد مقاومتی است

وظیفه امروز بسیج پیشبرد اقتصاد مقاومتی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: وظیفه امروز بسیج کمک به دولت برای پیشبرد اقتصاد مقاومتی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: وظیفه امروز بسیج کمک به دولت برای پیشبرد اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان شمالی، سردار محمدرضا نقدی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی گفت: هر جامعه‌ای برای پیشبرد امور خودش نیازمند قدرت است و در تفکر اسلامی منبع اصلی قدرت متعلق به پروردگار است که خداوند متعال این قدرت را به دو شکل یعنی در اولیای الهی و در مردم متجلی کرده است.

وی با اشاره به اینکه زمانی که همه مردم بر یک امر مشتمل شوند قدرت پروردگار متجلی خواهد شد، افزود: ممکن است برخی از افراد بگویند پس قدرت شاه و آمریکا چه چیزی است. اما قدرت آن‌ها هیچ اصالتی ندارد و قدرت پایدار متعلق به ایزد منان است.

وی ادامه داد: اگر مردم جامعه‌ای از طاغوت نهراسند و گول آن‌ها را نخورند، قدرت آن‌ها چیزی نیست. هر جامعه‌ای که نترسد و قدرت خداوند را بشناسد می‌تواند مسیر زندگی خود را مشخص کند، همانطوری که جامعه ما این قدرت را شناخت و به آن تکیه کرد.

نقدی با بیان اینکه باید مسجد و نماز جمعه به جایگاه خود بازگردد، اظهار کرد: پایه گذار بسیج بر اساس نماز جمعه و کنار یکدیگر بودن بوده است و این جمع شدن برای حل مشکلات متفاوت بوده است.

وی با اشاره به اینکه هیچ کسی حجت ندارد تا با دشمن سازش کند، تاکید کرد: امروز بسیج در اوج اقتدار ایستاده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین توضیح داد: استفاده از ظرفیت بسیج در هر دوره‌ای متفاوت بوده است و امیدواریم طی این دوره قدرت بسیج بیشتر شناخته شود و بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

وی تصریح کرد: تولید و اقتصاد نیازمند مواد اولیه، منابع زیر زمینی، انرژی، نیروی کار و بازار فروش است که کشور ایران تمامی آن‌ها را داراست و فقط مشکلمان در همت و مدیریت است که اگر مدیریت، خوب اعمال شود، می‌توانیم شاهد رونق آن باشیم.

وی با بیان اینکه هیچ بهانه‌ای برای ایجاد یک اقتصاد شکوفا نداریم، تصریح کرد: امروز بسیج وظیفه دارد به دولت برای پیشبرد اقتصاد مقاومتی کمک کند و وظیفه بسیج در حال حاضر فقط برای جنبه‌های نظامی نیست.

نقدی خاطرنشان کرد: امروز بسیج با یک هزار و 543 گردان بیت المقدس، عاشورا، امام حسین(ع)، الزهرا در اوج اقتدار نظامی قرار دارد و از سوی دیگر تعداد بسیجیان از مرز 20میلیون گذشته و می‌تواند در عرصه جنگ نرم و اقتصاد به دولت کمک کند.

وی تاکید کرد: امروز باید برای فرهنگ سازی استفاده از کالای داخلی، کاهش مصرف بی رویه و جلوگیری از جنگ نرم دشمنان کمک کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات سردار حسینعلی یوسفعلی زاده تقدیر و سردار سید حسن مرتضوی به عنوان فرمانده سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی منصوب شد.

انتهای پیام

کد N897800

وبگردی