آفتاب
سجادی خبر داد:

شورای هماهنگی اصولگرایان تشکیل می‌شود

شورای هماهنگی اصولگرایان تشکیل می‌شود

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از تشکیل شورایی تحت عنوان "شورای هماهنگی اصولگرایان " با محوریت انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

سید کمال‌الدین سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا ) اظهار کرد: در جلسه شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری که صبح امروز برگزار شد طرحی در راستای تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان مدنظر قرار گرفت که در مسیر انتخابات سال جاری فعالیت داشته باشد.

شورای هماهنگی اصولگرایان تشکیل می شود

وی با بیان اینکه این شورا بروزتر و کارآمدتر از جبهه متحد اصولگرایان خواهد بود، ادامه داد: ما از همه اصولگرایان دعوت می‌کنیم که به این شورا بپیوندند تا همگی در راستای انسجام و وحدت میان اصولگرایان حرکت کنیم.

سجادی تاکید کرد: این شورا، همه اصولگرایان را دربرخواهد گرفت و در آینده از میان خود یک هیات مدیره انتخاب خواهد کرد، گفت: چگونگی عملیاتی شدن اهداف این شورا در آینده به صورت تدریجی اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی همچنین ضمن اینکه دیدار اعضای جبهه پایداری، موتلفه و ایثارگران را با محمدرضا باهنر ، دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری مورد توجه قرار داد، خاطر نشان کرد:در جلسه امروز جبهه گزارشی از این دیدارها مطرح شد و این موضوع نیز مد نظر قرار گرفت که در راستای وحدت و انسجام اصولگرایان چه فعالیتها و اقداماتی را باید انجام داد.

جمع بندی درمورد اسامی شهرستان های تک نماینده از نیمه مرداد

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود : در جلسه امروز همچنین مسوولان کمیته های انتخابات جبهه گزارش های خود را ارائه کردند و قرار شد اسامی افراد منتخب برای نمایندگی در مجلس شورای اسلامی در استان هایی که تک نماینده هستند پردازش شود و با توجه به شاخص های مورد نظر از نیمه مرداد تا انتهای مردادماه در مورد این اسامی به جمع بندی نهایی برسیم.

در انتخابات خبرگان از لیست جامعتین حمایت می کنیم

سجادی هم چنین از این موضوع خبر داد که جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخابات خبرگان از لیست جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم(جامعتین ) حمایت خواهد کرد.

گل‌هایی که ما زدیم حاصل رهنمودهای خردمندانه مقام معظم رهبری بوده است

وی در ادامه با بیان اینکه موضوع توافق هسته‌ای نیز در جلسه شورای مرکزی این تشکل مورد توجه قرار گرفته است، اظهار کرد:در جلسه، ضمن قدردانی از مجاهدت های فراوان هیات مذاکره کننده این موضوع مدنظر قرار گرفت که گل‌هایی که ما زدیم، به تعبیر رییس‌جمهور، حاصل رهنمودهای خردمندانه مقام معظم رهبری بوده است و ما باید قدردان این نعمت بزرگ رهبری باشیم .

وی افزود :‌هیات مذاکره کننده ما طبق نقشه مقام معظم رهبری پیش رفتند.

انتهای پیام

کد N896971

وبگردی