آفتاب

کنایه رئیس جمهور به صداوسیما/ شوخی روحانی با پزشکان

کنایه رئیس جمهور به صداوسیما/ شوخی روحانی با پزشکان

صبح امروز رییس جمهور در همایش ملی سازمان های مردم نهاد سلامت سخنرانی کرد. این سخنرانی مستقیما از شبکه خبر صداوسیما پخش شد.

به گزارش خبرآنلاين، حجت الاسلام حسن روحاني در بخشي از سخنانش که به موضوع سلامت اختصاص داشت، با بيان اينکه سلامت مردم فقط با پزشک و بیمارستان حل نمی شود، بلکه مردم هم باید به صحنه بیایند، گفت: سلامت که فقط شستن سبزی و میوه نیست. از آن بوق بی دلیل در خیابان و رانندگی بی ملاحظه در جاده ها شروع می شود.

او سپس گريزي به سايت ها و روزنامه هاي منتقد دولت و رسانه ملي زد و ادامه داد: اجراي سلامت، از بداخلاقی ها در سایت ها و برخی روزنامه ها که انشالله در صداوسیما نیست، آغاز می شود!

رئيس جمهور سپس با خنده گفت: «چقدر باید B12 مصرف کنید که اعصابتان راحت شود!» اين بخش از سخنان وي با لبخند وزير خارجه و تشويق حضار روبرو شد.

روحاني در بخش ديگري از سخنانش گفت: انسان از ماده انس است و با همتای خودش انس می گیرد. بدون انس و تنها در غار نمی توان زندگی کرد. انس اساس نشاط و روحیه است و درمان دردها از اینجا شروع می شود. وي در ادامه با جامعه پزشکي نيز مزاح کرد و افزود: براي همين است که پزشک ها هم وقتی نمی توانند کاری بکنند می گویند ریشه درد از اعصاب است و خودشان را خلاص می کنند!

مشروح کامل سخنان رئيس جمهور در اين مراسم را اينجا بخوانيد.

2727

 

 

 

کد N896880

وبگردی