آفتاب

خودکشی؛ آخرین راه برای تروریست‌های داعش

خودکشی؛ آخرین راه برای تروریست‌های داعش

گزارش‌های خبری از افزایش قابل توجه خودکشی، مشکلات روانی و جنون میان تروریست‌های داعش و جلادان این گروه تروریستی در موصل عراق حکایت دارند، تاحدی که داعشی‌ها ترجیه می‌دهند به جای کشته شدن به دست رهبرانشان یا دیوانه شدن به خاطر پشیمانی از کارهایشان، به عنوان بهترین راه حل دست به خودکشی بزنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، همزمان با پیشرفت‌های ارتش عراق و نیروهای مردمی در شرق و غرب و در میدان های نبرد، دیدن صحنه‌های خودکشی تروریست‌های داعش به یک مساله عادی و روزمره در موصل مرکز استان نینوا که از سال گذشته میلادی تحت اشغال داعش می‌باشد، تبدیل شده است.

یکی از فعالان محلی در موصل اطلاعاتی را در خصوص خودکشی روزانه داعشی‌ها ارائه کرده که از جمله تازه‌ترین این خودکشی‌ها در منطقه "المجموعه الثقافیه" و دیگری در منطقه "البعث" در موصل است.

به گفته این فعال عراقی که خواسته نامش فاش نشود از جمله تروریست‌های داعشی که در داخل اتاق‌هایشان خود را به دار آویخته یا رگ خود را زده‌اند یکی از جلادهای داعش است که اخیرا خود را به دار آویخته بود.

به گفته این فعال عراقی با توجه به وخامت اوضاع روانی اعضای داعش و پیروزی‌های پی در پی نیروهای عراقی آمار خودکشی در میان داعشی‌ها بالا رفته است.

حتی تروریست‌های داعش در خیابان‌های موصل با کمربندهای انفجاری می‌خوابند چرا که نگران اعلام ساعت صفر از سوی نیروهای عراقی علیه آن‌ها یا بمباران مقرهایشان هستند.

براساس این گزارش‌ها برخی از تروریست‌های داعش به شهروندان موصل گفته‌اند که نمی‌توانند با پشیمانی به مناطق خود بازگردند چرا که رهبران داعش این تروریست‌ها را می‌کشند.

برخی از اعضای داعش نیز با پرداخت حدود 120 هزار دلار آمریکا از عضویت این گروه تروریستی خارج شده و به ترکیه فرار می‌کنند.

انتهای پیام

کد N896394

وبگردی