آفتاب

حائری شیرازی: جنگ امروز جنگ فرهنگی است

حائری شیرازی: جنگ امروز جنگ فرهنگی است

عضو مجلس خبرگان گفت: جنگ امروز جنگ فرهنگی است، جنگ می‌کنند تا کسانی که موافقشان هستند را جذب و مخالفشان را حذف کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت‌الله حائری شیرازی در همایش دوره‌ی خط امام – سازندگی اظهارکرد:‌ شما وقتی مختصات نقاطی از یک منحی را داشتید می‌توانید معادله‌اش را به دست بیاورید.وقتی معادله به دست آمد می‌توانید آن را حل کنید و منحنی آن را از منحای بی‌نهایت تا مثبت بی نهایت ترسیم کنید. این انقلاب ما هم مختصات نقاط مختلف است برای ما پیام آور و الهام آور است.

وی ادامه داد:‌ انقلاب‌های قدیم هم همین طور بود . انقلاب بنی اسراییل علیه مستکبرین آن زمان مثل امروز ما بوده است. آن روز بنی اسراییل که موحدین آن زمان بودند در چنگ مستکبرین گرفتار آمده بودند. مستکبرین می‌خواستند نسل آنها را براندازند. در آن زمان کارشان کمتر از نسل کشی نبود . پسر کشی می‌کردند و دختر را مثل جوجه کشی بزرگ می‌کردند .

وی با بیان اینکه الان جنگ فرهنگی رخ داده است خاطر نشان کرد:‌چرا مستکبرین آن زمان دختران را بزرگ می‌کردند و پسران را می‌کشتند زیرا پسر پایه‌ی ادامه نسل است و دختر نسل پذیر است. دختران را بزرگ می‌کردند و با آنها ازدواج می‌کردند تا فرزندان قبطی به دنیا بیاورند. در جنگ فرهنگی هم همینطور است. کسانی که حاوی نطفه فرهنگی هستند مثل پسران را می‌کشند و حذف می‌کنند و هر کسی که قابل استحاله باشد جذبش می‌کنند.

حائری شیرازی تصریح کرد: در جنگ فرهنگی دختر و پسر دیگر معنی ندارد. زنانی هم که حاوی فکر باشند حذف می‌کنند. بنت‌الهدی صدر زیر شکنجه‌های صدام مرد. چرا چون که حاوی نطفه‌های فرهنگی بود.

وی در ادامه سخناننش گفت:این هواپیماهای بدون سرنشین که در آمریکا هدایت می‌شود و بعد در افغانستان فرمان اجرا می‌کند اتاق عملش در خود آمریکا است. استکبار از طریق ماهواره‌ها افرادشان را شناسایی می‌کنند. کسانی که به کارشان می‌آید را نگه می‌دارند و آنهایی که مخالفشان هستند را می‌کشند. همین کار را با طالبان ، داعش، نصرت، الشباب، القاعده، و بوکوحرام انجام دادند. با عده‌ای دعوا دارند و عده‌ای دوستشان هستند. اگر ما هم از خودمان استحاله پذیری نشان بدهیم با ما نیز همین کار را می‌کنند.

وی با بیان اینکه داعش، اسلام بدون اهل بیت (ع) است خاطر نشان کرد: داعش و گروههایی مثل آن به دلیل اسلام و قرآن بدون اهل بیت (ع) است. داعش دقیقا اجرای آیات قرآن بدون در نظر گرفتن افکار اهل بیت (ع) است.

وی ادامه داد: ورود امام زمان(عج) مثل ورود امام به کشور است. امام با استقبال شایانی روبرو شد.امام زمان (عج) هم با استقبال روبرو می‌شود. قیام ایشان ترس و ناراحتی ندارد. برای براندازی ظلم است. من به شما جوانان می‌گویم در آنچه که می‌دانید باید محقق باشید و در آنجایی که عقلتان افزون است تسلیم خدا باشید. قدرت تحلیل و تواضع در تقلید را اساس‌کارتان قرار دهید. رهبر بزرگوارتان مگر امسال را سال همدلی و همزبانی ننامیده‌اند. همه باید با هم همدل و هم زبان باشید. نباید در هیچ موضوع تفرقه وجود داشته باشد. هر کسی که رهبری را قبول دارد باید با دیگر برادرهایش انس و الفت داشته باشد. همانطور که خداوند فرموده است هر دو مومنی که همدیگر را در آغوش بگیرند انگار مرا در آغوش گرفته اند و گناهانشان از بین می‌رود.

وی در پایان خاطر نشان کرد:‌درست است که شماهابه اسم گروه جهادی و اقتصادی می‌خواهید فعالیت کنید اما واقعیت این است که کار شما کارفرهنگی است. کار فرهنگی گاهی در لوای کارهای اقتصادی و آموزشی نیز می‌گنجد.

انتهای پیام

کد N896111

وبگردی