آفتاب

پربیننده های سیاسی3 شنبه: نقل قول ظریف از فریدمن/حاشیه های یک معارفه و درخواست استعفای نماینده مجلس

پربیننده های سیاسی3 شنبه: نقل قول ظریف از فریدمن/حاشیه های یک معارفه و درخواست استعفای نماینده مجلس

ظریف وزیر امور خارجه روز سه شنبه به بهارستان رفته بود که درباره توافق برجام به نمایندگان توضیح دهد.

برخی از نمایندگان از فرصت حضور وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی استفاده کردند و حرف های درگوشی با او زدند. اینجا را ببینید.

وزیر امورخارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به مجلس رفتند تا درباره برجام توضیحاتی را ارائه دهند. اینجا را ببینید.

وزیر امور خارجه که امروز مهمان مجلس شورای اسلامی بود، بعد از ارائه توضیحاتی درباره برنامه جامع اقدام مشترک به نمایندگان، متن برجام را تقدیم رئیس مجلس شورای اسلامی کرد. اینجا را ببینید.

نقل قول ظریف از فریدمن

وزیر امور خارجه در مجلس گفت:شما بنگرید فردای توافق فریدمن در مصاحبه اختصاصی از اوباما می‌پرسد 6 قدرت در یک طرف و ایران در یک طرف، چرا ما نتوانستیم از این اهرم طوری استفاده کنیم که زیرساخت های غنی سازی ایران را به طور کامل برچینیم و از بین ببریم؟ اینجا را ببینید.

 وزیر امورخارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی در جلسه علنی مجلس حضور یافته و ابعاد توافق هسته ای در وین را برای آنها تشریح کردند. اینجا را ببینید.

پس از خروج مهمانان مجلس از صحن علني، برخي نمايندگان دلواپس در قالب تذکرات شفاهي و نطق هاي ميان دستورشان، بار ديگر به انتقاد از توافق هسته اي وين پرداختند. اینجا را ببینید.

سوالات فنی لاریجانی از صالحی

رئیس سازمان انرژی اتمی در خلال سخنان امروزش در مجلس به سوالاتی که علی لاریجانی از سوی نمایندگان مطرح می کرد، پاسخ داد و این سوالات را «فنی» خواند. اینجا را ببینید.

خبرولایتی از تمایل آمریکا به مذاکره جدید

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل از تمایل آمریکا برای مذاکره با ایران در مسائل منطقه‌ای یا دوجانبه با آمریکا خبر داد. اینجا را ببینید.


حاشیه های یک معارفه با شعار استعفا

مراسم معارفه محمدعلي افشاني به عنوان استاندار جديد فارس با صحبت‌هاي خليل رضاييان، سرپرست استانداري فارس آغاز شد و سپس نوبت رسيد به رضايي، رييس مجمع نمايندگان فارس در مجلس. اما شعارهاي «استعفا استعفا» و «خجالت خجالت» حضار براي يك دقيقه مانع از سخنراني او شد. اینجا را ببینید.

/212 17

 

کد N895388

وبگردی