آفتاب
آیت الله مومن:

مسوولان برای تقویت اعتماد مردم تلاش کنند

مسوولان برای تقویت اعتماد مردم تلاش کنند

یک عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اهتمام دولت در حل مشکلات مردم، خواستار تلاش مسوولان برای تقویت اعتماد مردم به نظام اسلامی شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، آیت الله محمد مومن در دیدار سرپرست استانداری قم، تذکرات و توصیه ها به مسوولان و مدیران را مورد اشاره قرار داد و افزود: تمام این نصایح در جهت رفع مشکلات و مسائل مربوط به معیشت مردم است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با قدرت ناظر بر تمام مسائل کشور هستند و دولت که وظیفه اجرای کارها و خواسته های مردم را برعهده دارد، باید با الگو قرار دادن سیره ائمه معصومین، رفاه حال مردم و تسهیل در امور آنها را مدنظر قرار داده و جهت نیل به افزایش اعتماد هرچه بیشتر مردم به اسلام و انقلاب گام بردارد.

مومن همچنین با اشاره به اهمیت محله های قدیمی و کهن قم در بین مردم گفت: در اجرای طرح های بافت فرسوده باید به این نکته توجه داشت که در ساخت و سازها قوانین اعمال شود تا به حریم اهالی محل و همسایگان تعرضی نشود.

سرپرست استانداری قم نیز در این دیدار با اشاره به فرصت مغتنم حضور در محضر علما در استان قم افزود: بیانات و رهنمودهای این عزیزان برای مسوولان کشور و استان قم راهگشاست.

فریدون همتی با اشاره به سفارش عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور بر مدیریت بی وقفه مسائل استان افزود: بعد از تفویض سرپرستی اینجانب بلافاصله با حضور در استانداری قم به پیگیری کارهای استان پرداختیم.

وی با اشاره به تاکیدات رییس جمهوری مبنی بر به کارگیری افراد معتدل در مدیریت استان ها و دستگاه های اجرایی اضافه کرد: تامین رفاه حال مردم و تسهیل در امور آنها از مهمترین وظایف مدیران در کل کشور است.

سرپرست استانداری قم تکریم مردم در ادارات را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: اگرچه در حال حاضر در شرایط اقتصادی نامناسبی هستیم اما مدیران و کارمندان ادارت می توانند با برخورد خوب و شایسته با مردم شریف و پیگیری امورات آنها تا حد زیادی رضایت ایشان را کسب کنند.

انتهای پیام

کد N895263

وبگردی