آفتاب

واکنش کرملین به مصاحبه ساکاشویلی

واکنش کرملین به مصاحبه ساکاشویلی

پس از آن که میخائیل ساکاشویلی در مصاحبه‌ای پوتین را تهدیدی علیه شرق اروپا خواند و او را متهم به تجاوز به کشورهای متعلق به شوروی سابق کرد، سخنگوی کرملین امروز(سه شنبه) به این صحبتهای او واکنش نشان داد و نسبت به صحت آنها ابراز تردید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، میخائیل ساکاشویلی، رئیس جمهور سابق گرجستان و فرماندار فعلی منطقه اودسای اوکراین، در مصاحبه‌ای با نشریه ایندیپندنت، پوتین را متهم کرد به این که دلمشغولی به چالش کشیدن ناتو را دارد و مدعی شد که این ارزیابی را از مکالمات شخصی خود با پوتین به دست آورده است.

دیمیتری پسکوف،‌ سخنگوی کرملین در واکنش به این اظهارات ساکاشویلی گفت: من فکر می‌کنم شما همه مطمئنا می‌دانید که چقدر می‌توانید به اظهارات ساکاشویلی اعتماد کنید. این موضوع را (که نمی‌شود به حرفهای ساکاشویلی اعتماد کرد) همه هم در کشورش که دیگر ظاهرا نمی‌تواند به آنجا برگردد و هم در دیگر کشورها از جمله روسیه به خوبی می‌دانند.

ساکاشویلی که برای فرار از تعقیب قضایی در کشورش به اوکراین فرار کرده، در ماه مه شهروندی اوکراین را دریافت کرده و به سمت فرمانداری منطقه اودسا منصوب شد.

انتهای پیام

کد N895207

وبگردی