آفتاب

گزارش تعزیرات حکومتی از گشت‌های مشترک در ماه رمضان

گزارش تعزیرات حکومتی از گشت‌های مشترک در ماه رمضان

رئیس گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در گشت ها و بازرسی های صورت گرفته در ماه مبارک رمضان و همچنین عید سعید فطر 2 هزار و 273 واحد صنفی هیچ گونه تخلفی را مرتکب نشدند که این موضوع باعث خرسندی مجموعه تعزیرات حکومتی استان تهران است.

امید شهرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در مورد آمار عملکرد گشت های رمضانی تعزیرات حکومتی، گفت: در ماه مبارک رمضان 442 گشت سیار صورت گرفت که در این گشت ها از 6 هزار و 310 واحد بازرسی انجام شد.

وی ادامه داد: در این بازرسی های صورت گرفته، یک هزار و 609 پرونده نیز تشکیل شده است، البته در گشت ها و بازرسی های صورت گرفته 2 هزار و 273 واحد صنفی بدون تخلف گزارش شده اند که این موضوع نکته قابل توجه و باعث خرسندی مجموعه تعزیرات حکومتی استان تهران است.

رئیس گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران خاطرنشان کرد: همان طور که پیش تر گفته بودم تعزیرات حکومتی به دنبال پرونده سازی نیست. در همین راستا دو هزار و 428 واحد صنفی تنها با دریافت تذکر لسانی اقدام به تغییر رویه و انجام تکالیف صنفی خود کرده‌اند که البته نمی‌توان گفت این واحدها تخلفی را مرتکب شدند بلکه این واحدها ایراداتی داشتند که با تذکر لسانی این ایرادات مرتفع شد، برای مثال تعدادی از اجناس این واحدها فاقد درج قیمت بود که واحدهای صنفی بعد از تذکر، ایراد مذکور را برطرف کردند.

شهرآبادی میزان کل محکومیت صادره ایام ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر را 2 میلیارد و 88 میلیون و 297 هزار و 480 ریال اعلام کرده است.

وی گرانفروشی، عدم درج قیمت، کم‌فروشی و عدم صدور فاکتور را عمده تخلفات واحدهای صنفی در ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

انتهای پیام

کد N895038

وبگردی