آفتاب

انتقاد پورمختار از اجرایی نشدن قانون تعیین تکلیف چاه های آب فاقد پروانه

انتقاد پورمختار از اجرایی نشدن قانون تعیین تکلیف چاه های آب فاقد پروانه

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در تذکری برخی مشکلات حوزه انتخابیه خود را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) محمد علی پورمختار در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر نیرو گفت: قانون تعیین تکلیف چاه های آبی که فاقد پروانه هستند در سال 89 تصویب شده و دوسال نیز فرصت اجرا داشته که متاسفانه تاکنون اقدامی صورت نگرفته است و شاهد این هستیم که برای پاک کردن صورت مسأله به پرکردن چاه های تعدادی کشاورز مظلوم و ضعیف روی آورده اند که تنها راه درآمدشان از زمین هایشان است.

وی ادامه داد: متاسفانه عملکرد وزارت نیرو در این رابطه مشهود است .

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ همچنین اظهار کرد: نیروگاه شهید مفتح نیز باید تا آخر سال گذشته یکی از سامانه های تبدیل تر به خشک خود را فعال می کرد. اما با گذشت چهارماه هیچ اقدامی صورت نگرفته و آب زیادی در حال مصرف است در عین حال این نیروگاه در جذب نیرو تخلفاتی دارد.

پورمختار همچنین به وزیر صنعت در خصوص تخلف در واگذاری معادن ، برداشت و سوء استفاده از آن‌ها ، دخالت این وزارتخانه در امور تصدی گری و امور توزیع که خارج از اختیار آن‌ها است تذکر داد و افزود: این مسائل باعث ایجاد نارضایتی عمومی شده است.

این نماینده مجلس همچنین تصریح کرد: لازم است در رابطه با عدم پذیرش مدارک مرکز آموزش مدیریت دولتی به عنوان فوق لیسانس نیز بررسی های لازم توسط مسئولین انجام گیرد.

انتهای پیام

کد N894973

وبگردی