آفتاب

انصارالله: دشمنان یمن درصدد تبدیل عدن به کانون درگیریها هستند

انصارالله: دشمنان یمن درصدد تبدیل عدن به کانون درگیریها هستند

رئیس دفتر سیاسی انصارالله یمن تاکید کرد که متجاوزان یمن در پی تبدیل عدن به کانون درگیریها و عدم تحقق صلح و ثبات در این شهر هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «صالح الصماد» رئیس دفتر سیاسی انصارالله یمن با انتشار یادداشتی در صفحه فیس بوک خود نوشت: کشورهای متجاوز به یمن در جنگ علیه این کشور حد و حدود را پشت سر گذاشته اند و هر روز که می گذرد کشورهای دنیا متوجه می شوند که آمریکا و رژیم صهیونیستی در رأس این تجاوز قرار دارند.

 وی همچنین تأکید کرد که عربستان به تحریک آمریکا وارد جنگ یمن شده و از تحقق ثبات و امنیت به دلیل موقعیت استراتژک یمن و سرمایه انسانی که آل سعود آن را خطری برای خود می پندارد، می هراسد.

رئیس دفتر سیاسی انصارالله همچنین به موضع مسئولان کشور امارات متحده عربی در تجاوز به یمن و عدم پذیرش ثبات و امنیت در یمن و شهر عدن تأکید کرد.

 الصماد همچنین تصریح کرد که دشمنان یمن در پی آن هستند که در شهر عدن صلح و ثبات وجود نداشته باشد و هیچ نیروی ملی بر آن کنترل نداشته باشد.

وی تأکید کرد که آنها در تلاش هستند که عدن را به کانون درگیریها تبدیل کنند.

 این در حالی است که رسانه های وابسته به ریاض در تلاشند تا با ایجاد جنجال رسانه ای بر شکست مفتضحانه ائتلاف ضد یمن به رهبری عربستان در یمن سرپوش گذاشته و به تازگی مدعی شدند که عدن تحت سیطره افراد مسلح وابسته به «عبدربه منصور هادی» درآمده است.

ارسال

کد N894727

وبگردی