آفتاب

کمک 2 میلیاردی سیستانی‌ها در جشن‌های گلریزان ماه رمضان

کمک 2 میلیاردی سیستانی‌ها در جشن‌های گلریزان ماه رمضان

مدیرعامل ستاد دیه شعبه سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون نیکوکاران این استان با حضور گسترده در جشن‌های گلریزان مبلغی معادل 2 میلیارد و 140 میلیون تومان به ستاد دیه اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رحمدل بامری در جلسه هیات هیات مدیره این نهاد مردمی، اظهار کرد: از ابتدای ماه رمضان تا کنون خیرین خداجوی سیستان و بلوچستانی با برگزاری 19 جشن‌ گلریزان زمینه آزادی 22 نفر از مددجویان جرائم غیرعمد را با مجموع بدهی 870 میلیون تومانی فراهم کردند.

وی تصریح کرد: تاکنون به همت مردم نوع دوست این استان مبلغ 2 میلیارد و 140 میلیون تومان به ستاد دیه استان اهدا شده است که امید است طبق تعهدات به‌عمل آمده تا پایان این هفته نسبت به سال گذشته با رشدی قابل توجهی در زمینه جلب مشارکت‌های مردمی همراه باشیم.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان با تشریح عملکرد این نهاد مردمی گفت: از ابتدای سال 22 فقره پرونده در ستاد دیه مورد بررسی قرار گرفته است که 13 پرونده مربوط به دیه، 5 فقره مالی و 4 فقره مرتبط با محکومیت‌های مهریه و فقره نفقه بوده است.

بامری، مبلغ کل بدهی این افراد را بالغ بر 17 میلیارد و 917 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: از این میزان مبلغ 9 میلیارد و 239 میلیون ریال از شکات و طلبکاران گذشت رضایتمندانه اخذ شده است.

وی یادآور شد: در جلسه امروز نیز 7 پرونده مورد بررسی قرار گرفت که 3 فقره پرونده مرتبط با محکومیت‌های مالی، 4 فقره مربوط به حوادث رانندگی بود که مبلغ کل بدهی این پرونده‌ها بیش از 4 میلیارد و 600 میلیون ریال است.

بر اساس این گزارش، نیکوکاران نیک اندیش این استان با وجود محرومیت و امکانات نامناسب رفاهی سال گذشته نیز با کمک یک میلیارد و 300 میلیون تومانی خودشان زمینه آزادی 20 نفر از محکومان تحت حمایت ستاد دیه را فراهم کردند.

انتهای پیام

کد N894401

وبگردی