آفتاب
رئیس مجمع نمایندگان فارس در پاسخ به شعار استعفا، استعفا:

با استاندار جدید فارس مشکلی نداریم

با استاندار جدید فارس مشکلی نداریم

رئیس مجمع نمایندگان فارس در پاسخ به شعار استعفا، استعفا که از سوی برخی افراد در مراسم معارفه استاندار جدید استان سر داده شد، گفت: با استاندار جدید فارس مشکلی نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه فارس، رضایی کوچی عصر دوشنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار فارس بیان کرد: استاندار سابق این استان در فضای همدلی با نمایندگان تلاش کرد تا قدمهای موثری برای اعتلای فارس برداشته شود.

وی افزود: طبق درخواست وزارت کشور، گزینه هایی را پیشنهاد دادیم که معاونت فعلی استانداری تهران، استاندار یکی از استانها و سرپرست موقت استانداری فارس از جمله آن گزینه ها بود.

رئیس مجمع نمایندگان فارس خاطرنشان کرد: این مجمع با شناختی که از آقای رحمانی فضلی داشت در زمان رای اعتماد از ایشان دفاع کردند و برحسب این موضوع برای تصدی استانداری فارس نیز گزینه هایی که انتخاب کردیم که همه وابسته و نزدیک به دولت بودند.

رضایی، آشنایی با استان را یکی از شاخص های نمایندگان برای انتخاب استاندار جدید استان ذکر کرد و گفت: برخی تلاش کردند که این تلقی را در جامعه جا بیندازند که مشکل ایجاد شده با شاخص قومیتی سنجیده شده است.

وی تصریح کرد: شهادت می دهیم که با دوستان لر رابطه نزدیکی داریم؛ چرا که بسیار خوب در مدیریت ها عمل کرده اند.

رئیس مجمع نمایندگان فارس با بیان اینکه در مصاحبه های رسانه ای چند رور اخیر گفتیم که با استاندار معرفی شده سرجنگ نداریم، عنوان کرد: بنای ما در فارس این است که کسی انتخاب شود که بتواند بیشترین خدمت را به مردم داشته باشد.

رضایی ادامه داد: ما در استان فارس به تنوع سیاسی احترام می گذاریم و تا جایی که استاندار فارس در مسیر پیشرفت استان تلاش کند ما نیز حمایت می کنیم.

انتهای پیام

کد N894149

وبگردی