آفتاب

روحانی: باید برای شرایط پساتحریم و دنیای بعد از توافق آماده شویم

روحانی: باید برای شرایط پساتحریم و دنیای بعد از توافق آماده شویم

رییس‌جمهور با اشاره به جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای گفت: در این ماه رمضان مردم ایران علاوه بر قرب به خداوند توانستند اراده خود را بر قدرت‌های جهانی تحمیل کنند و راهی را که انتخاب کرده بودند در اولین مرحله به پایان برسانند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر حسن روحانی در حاشیه نماز عید سعید فطر در مصلای امام خمینی تهران در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: این عید را خدمت ملت بزرگوار ایران که در ماه مبارک رمضان به بهترین وجه تکالیف دینی و هم‌چنین تکالیف سیاسی خود را به انجام رساندند تبریک عرض می‌کنم.

او اضافه کرد: در این مرحله توافق قابل قبول، خوب و مهمی را به دست آوردیم و برای اجرایی شدن این توافق‌نامه مراحلی را پیش‌رو داریم.

رییس‌جمهور گفت: شورای امنیت سازمان ملل متحد و مراجع قانونی کشورها باید آن را تصویب کنند و بعد در نهایت برای اجرایی شدن در مراحل بعدی آماده شود.

وی گفت: ان‌شاءالله باید خود را برای شرایط پساتحریم و دنیای بعد از توافق آماده کنیم.

روحانی افزود: یکی از عوامل مهمی که توانستیم به موفقیت برسیم همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت بود و در ادامه راه هم به همین همدلی و هم‌زبانی نیاز داریم.

او اضافه کرد: ان‌شاءالله امیدواریم که مردم در این دوره بتوانند شاهد حرکت و پیشرفت کشور در همه زمینه‌ها به‌ویژه در زمینه مسائل اقتصادی و اجتماعی باشند.

انتهای پیام

کد N892135

وبگردی