آفتاب
به مناسبت عید فطر؛

نماینده آیت‌الله سیستانی حمایت از نیروهای رزمنده عراقی را علیه داعش خواستار شد

نماینده آیت‌الله سیستانی حمایت از نیروهای رزمنده عراقی را علیه داعش خواستار شد

نماینده آیت‌الله العظمی سید علی سیستانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید فطر نسبت به نابودی خطر تروریسم ابراز امیدواری کرده و حمایت و پشتیبانی از نیروهای مردمی و ارتش عراق را در جنگ با داعش خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه سومریه نیوز عراق، احمد صافی، نماینده آیت‌الله العظمی سید علی سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان در خطبه‌های نماز جمعه در حرم امام حسین (ع) در کربلا اعلام کر: این عید را به ملت عراق و تمام نیروهایی که با داعش می‌جنگند از ارتش،‌ پلیس، نیروهای پیشمرگ،‌ نیروهای مردمی و نیروهای نظامی عشایر تبریک می‌گوییم.

وی با ابراز امیدواری کردن نسبت به ریشه کن شدن خطر تروریسم تصریح کرد:‌ مواضع عزتمندانه نیروهای مبارزی که با تروریست‌ها می‌جنگند به رغم شرایط سخت و کمبود امکانات در بسیاری از زمینه‌ها قابل قدردانی است و دولت باید تمام تلاش خود برای پشتیبانی و حمایت از این نیروهای داوطلب و ارتش بکار بگیرد و هر آنچه نیاز دارند را در اختیار آنها بگذارد.

نماینده آیت الله سیستانی به دولت نسبت به وام گرفتن از خارج هشدار داد و گفت:‌ این امر ممکن است بهترین راه برای حل و فصل اوضاع اقتصادی کنونی نباشد و مسئولان باید بوجه سال آینده را مطابق دیدگاه روشن اقتصادی تصویب کنند.

انتهای پیام

کد N891723

وبگردی