آفتاب

قتل خویشاوندان؛ پدیده ای جدید در بین تروریست های داعش

قتل خویشاوندان؛ پدیده ای جدید در بین تروریست های داعش

پدیده ای جدید در میان تروریست های داعش در حال رواج است، به گونه ای که دو تروریست عربستانی در حین انجام عمل تروریستی اقدام به قتل خویشاوندان خود کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز، کشتن خویشاوندان که در حال رواج در میان تروریست های داعش است پدیده ای بی سابقه به شمار می رود.

در همین رابطه سخنگوی وزارت کشور عربستان تصریح کرد، یک تروریست شب گذشته دایی خود را کشته و با خودروی وی گریخته است. بر این اساس این فرد به دنبال عبور از پست بازرسی بوده که نیروهای امنیتی وی را محاصره می کنند، به دنبال این اقدام این تروریست بلافاصله خودرو را منفجر می کند. وی عصر همان روز نیز سعی کرده بود خاله خود را به قتل برساند.

روز سه شنبه گذشته نیز یک تروریست پدر خود را با شلیک گلوله به قتل رساند. گروهک داعش تمام افراد و اقشار جامعه را کافر و مهدور الدم می داند و از افراد خردسال برای انجام عملیات تروریستی استفاده می کند.

اخیرا داعش روش های جدیدی را برای اجیر کردن افراد به کار می گیرد و بر روی افراد بدون سابقه جنایی برای اجرای عملیات تروریستی استفاده می کند، همانند انفجار تروریستی مسجد امام صادق (ع) کویت که یک تروریست بدون سابقه جنایی و تروریستی این مسجد را منفجر کرده و ۲۷ نمازگزار کویتی را به شهادت رساند.

این پدیده خطرناک در رسانه های کشورهای غربی مورد توجه قرار گرفته است. یک سریال تلویزیونی عربستانی در اولین قسمت های خود به این پدیده پرداخت، زمانی که یک تروریست داعشی پدر خود را که برای بازگرداندن وی رفته بود، کشت و این مسئله جنجال زیادی در شبکه های اجتماعی بین کاربران سعودی به راه انداخت.

کد N891374

وبگردی