آفتاب

بیانیه سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار به مناسبت دستیابی به توافق هسته‌ای

بیانیه سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار به مناسبت دستیابی به توافق هسته‌ای

سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار به مناسبت دستیابی به توافق هسته‌ای بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این بیانیه آمده است:

امروز پس از طی دو سال تلاش مستمر و خستگی ناپذیر تیم مذاکره کننده کشورمان با گروه 1+5 شاهد به ثمر نشستن دیپلماسی گفتگو و مذاکره هستیم. در دولت تدبیر و امید دکترین سیاست خارجی کشورمان بر مبنای سه اصل عزت، مصلحت و تدبیر بنا نهاده شد و به جای رویکرد سنتی، سیاست خارجی نوین بازی با حاصل جمع غیر صفر و مثبت، مبنای عمل دستگاه دیپلماسی کشور قرار گرفت.

سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار به ملت ایران برای انتخاب چنین برنامه ای در 24 خرداد 92 ، به رهبری معظم انقلاب به دلیل درایت ، هوشیاری و راهنمایی های ارزشمندشان و به مجموعه وزارت خارجه به ویژه وزیر پرتلاش و توانمند به جهت استفاده مناسب از فنون دیپلماسی و مذاکره و اتخاذ سیاست های برد- برد در سیاست خارجی کشورمان تبریک گفته و از زحمات مجدانه تیم مذاکره کننده کمال تقدیر و تشکر را دارد.

امیدواریم حصول این توافق زمینه های لازم برای رونق اقتصادی، شکوفایی فضای کسب و کار، سرمایه گذاری شرکت های بزرگ تجاری، رشد تولید ناخالص ملی و رشد صادرات ، تقویت پول ملی به عنوان پشتوانه اقتصاد کشور و گسترش سطح مناسبات سیاسی و بین المللی را با توجه به موقعیت ممتاز ژئوپلتیک و ژئواستراتژیک ایران در حوزه جهانی فراهم آورد.

انتهای پیام

کد N891127

وبگردی