آفتاب

پربیننده​های سیاسی چهارشنبه:شوخی کاردان با هاشمی/نظر نادران درباره توافق/تقدیر نوه امام از ظریف

پربیننده​های سیاسی چهارشنبه:شوخی کاردان با هاشمی/نظر نادران درباره توافق/تقدیر نوه امام از ظریف

داریوش کاردان یکی از مهمانان مراسم افطار شب گذشته آیت الله هاشمی رفسنجانی بود که با ذکر خاطره ای رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و تمامی حضار را خنداند.

کاردان سخنانش را اينگونه آغاز کرد که «از دوران بچگی آرزو داشتم که یک فرصتی پیش بیاید و بتوانم در محضر شما چند دقیقه صحبت کنم، چون من نوجواني ام را با کتاب اميرکبير شما گذراندم که در دوران جواني تان نوشته بوديد. اینجــا را ببینید.   

فضای امروز مجلس شورای اسلامی متاثر از توافق هسته ای روز گذشته ایران با گروه 1+5 بود. اینجــا را ببینید.  

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر ديروز در دیدار رمضانی رئیس‌جمهور و هیأت وزیران با شرح و تبیین فرازهایی از فرمان راه‌گشای امیر مؤمنان به مالک اشتر، تأکید کردند: پشتوانه‌ی روحی، معنوی و فکری، عامل اصلی حل همه‌ی مشکلات است و تأمل و تدبر در نهج‌البلاغه‌ی مولای متقیان، چنین پشتوانه‌ای را فراهم می‌سازد. اینجــا را ببینید.  

واکنش نادران به توافق هسته ای

الیاس نادران نماینده تهران در نطق امروز خود گفت که احتمالا مجلس در بررسی و تصویب توافقنامه هسته ای دور می​خورد. اینجــا را ببینید.

 شریعتمداری معاون اجرایی دولت در صفحه شخصی خود در اينستاگرام با تقدیر از عملکرد تیم مذاکره کننده هسته ای و محمد جواد ظریف تقدیر کرد. اینجــا را ببینید.  

تقدیر اینستاگرامی نوه امام از ظریف

مرتضی اشراقی نوه امام خمینی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود از محمد جواد ظریف تشکر کرد. اینجــا را ببینید.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تقدیر از تیم مذاکره کننده هسته ای، توافق صورت گرفته را یادآور فتح خرمشهر دانست. اینجــا را ببینید.

/212 27

کد N890788

وبگردی