آفتاب
سرلشگر فیروزآبادی در پیام‌های جداگانه‌ای:

عید سعید فطر را به مقامات نظامی کشورهای اسلامی جهان تبریک گفت

عید سعید فطر را به مقامات نظامی کشورهای اسلامی جهان تبریک گفت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، طی پیام‌های جداگانه عید سعید فطر و حلول ماه شوال ۱۴۳۶ هجری قمری را به فرماندهان و مقامات نظامی کشورهای اسلامی جهان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر،  سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، طی پیام‌های جداگانه عید سعید فطر و حلول ماه شوال ۱۴۳۶ هجری قمری را به فرماندهان و مقامات نظامی کشورهای اسلامی جهان تبریک گفت.

در بخشی از پیام سرلشکر فیروزآبادی آمده است: افتخار دارم فرا رسیدن عید سعید فطر، بهار قرآن و بارش رحمت الهی و عید شکوفایی فطرت الهی و تعالی روح انسانی را از سوی خود و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به آن فرمانده و خانواده، هموطنان و نیروهای مسلح آن کشور تبریک عرض نمایم.

در ادامه این پیام آمده است: این روزها جهان اسلام با مصائبی نظیر نسل‌کشی مسلمانان روبروست و دشمنان اسلام در صدد درگیر ساختن کشورهای اسلامی و به وجود آوردن بحران‌های داخلی و بین‌المللی می‌باشند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان ضمن بهترین آرزوها و بهروزی، گسترش بیش از پیش و ارتقای سطح روابط دوستانه نیروهای مسلح را تاکید نموده‌اند.

کد N890193

وبگردی