آفتاب

کاظم جلالی: حمایت‌های رهبری موجب به نتیجه رسیدن توافق هسته‌ای شد

کاظم جلالی: حمایت‌های رهبری موجب به نتیجه رسیدن توافق هسته‌ای شد

رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت از تلاش‌های تیم مذاکره کننده که کار را با صبر و حوصله و شجاعت و شهامت به نتیجه رساندند، تشکر کرد.

کاظم جلالي رییس مرکز پژوهش‌های مجلس با تاکید بر اینکه توافق ایران با گروه 1+5 یک موفقیت ملی و دستاورد همه ملت ایران است گفت: بیانیه‌ای که توسط خانم موگرینی و آقای ظریف به صورت مشترک خوانده شد بسیار مناسب بود البته باید متن توافق و زمان آن را به دقت دید.

به گزارش ايسنا، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با قدردانی از تلاش‌های تیم مذاکره‌کننده گفت: جا دارد از تلاش‌های ارزنده تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای که با صبر و حوصله و شجاعت و شهامت این کار مهم را به نتیجه رساند تشکر کنم؛ به هرحال این گام مهمی بود که برداشته شد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه باید از مقام معظم رهبری قدرانی و تشکر کرد، گفت: هدایت‌ها و تدابیر مقام معظم رهبری در مسیر مذاکرات باعث شد که این کار به سرانجام برسد و ایشان حمایت‌هایی از تیم هسته‌ای داشتند که باید از رهبر انقلاب تشکر کنم.

جلالی ادامه داد: ملت ایران نیز نشان داد که پای آرمان‌ها، ارزش‌ها و استقلال‌خواهی خود ایستاده است که بار دیگر این عظمت ملت ایران به جهانیان نشان داده شد به طوری که جمهوری اسلامی به دنیا نشان داد که با منطق، شفافیت و دفاع از مواضع خود در مقابل شش قدرت به اصطلاح بزرگ دنیا ایستادگی کرده و توانسته به راه‌حلی برسد البته این آغاز راهی است که بایستی صیانت و مراقبت کرد.

به گفته وی، ادامه مسیر خیلی آسان نیست ولی باید با توکل به خدا و هدایت‌های مقام معظم رهبری و تدبیر دولت خدمتگزار مسیر را استمرار داد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تبیین میزان تاثیر برنامه جامع اقدام مشترک در تحولات منطقه و بین‌الملل گفت: جمهوری اسلامی از گذشته کشوری با ثبات بوده و اکنون به یکی از باثبات‌ترین کشورهای منطقه تبدیل شده است. طبیعتا این توافق جایگاه و نقش جمهوری اسلامی ایران را در عرصه بین‌الملل و منطقه کاملا تثبیت کرده و نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی کشوری است که تعامل می‌کند.

جلالی تاکید کرد: با این توافق نقش سازنده جمهوری اسلامی در عرصه منطقه و تحولات بین‌المللی دارای جایگاه بسیار مهم‌تری از گذشته خواهد شد.

رییس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با تاکید بر اینکه در این مقطع به همزبانی و همدلی نیاز داریم گفت: رهبر معظم انقلاب با نگاهی ژرف امسال را به نام دولت و ملت همدلی، همزبانی نامگذاری کردند بنابراین همه باید در کنار هم حرکت کرده چون یک موفقیت ملی است و این موفقیت ملی دستاورد همه ملت ایران است.

1727220

کد N890155

وبگردی