آفتاب

پرنده کوبایی همچنان به دنبال شکستن رکورد پرش سه گام جهان در لیگ "الماس"

پرنده کوبایی همچنان به دنبال شکستن رکورد پرش سه گام جهان در لیگ "الماس"

دهمین مرحله لیگ الماس دوومیدانی در کشور موناکو برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا ، دهمین مرحله لیگ "الماس" دوومیدانی در سال 2015 جمعه 26 تیر در کشور موناکو برگزار می‌شود.

در دوی 100 متر این مرحله هفت دونده حضور دارند که "جاستین گاتلین" و "تایسون گای" آمریکایی و "فمی اوگوند" قطری مطرح ترین دوندگان هستند.

در پرش با نیزه "رینود لاوینی" قهرمان فرانسوی المپیک و جهان که در دو مرحله گذشته نتایج خوبی نگرفته است برای جبران این نتایج به مصاف 10 پرنده دیگر می‌رود.

"پدرو پابلو پیچاردو" کوبایی در پرش سه گام که با رکورد 18 متر و 8 سانتیمتر بهترین رکورد سال 2015 را در اختیار دارد کماکان به دنبال شکستن رکورد جهان در این ماده است هرچند که در مرحله گذشته او رکوردی زیر 17 متر برجای گذاشت.

در دوی 1500 متر زنان "گنزبه دی بابا" اتیوپیایی و در پرتاب دیسک زنان "ساندرا پرکوویچ "کروات که در 9 مرحله گذشته بیشترین امتیازات را کسب کردند و صدرنشین هستند در موناکو به مصاف حریفان خود می‌روند.

در دهمین مرحله این لیگ ماده های پرتاب وزنه مردان، پرش طول زنان ، پرتاب دیسک زنان ،پرش با نیزه مردان ، دوی 400 متر با مانع مردان ، پرش ارتفاع زنان ، ذوی 400 متر زنان ، پرتاب نیزه مردان ، دوی 800 متر مردان ، پرش سه گام مردان ، دوی 200 متر زنان ، دوی سه هزار متر مردان ، دوی 100 متر با مانع زنان ، دوی 1500 متر زنان ،دوی 100 متر زنان و دوی سه هزار متر با مانع زنان برگزار می‌شود.

یازدهمین مرحله لیگ الماس دوم تا چهارم مرداد در لندن برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد N889845

وبگردی