آفتاب
ابوترابی‌فرد:

امیدواریم نتیجه مذاکرات هسته‌ای تضمین کننده منافع ملت باشد

امیدواریم نتیجه مذاکرات هسته‌ای تضمین کننده منافع ملت باشد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که نتیجه مذاکرات هسته‌ای تضمین کننده منافع ملت باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی فرد در جلسه علنی روز سه‌شنبه و در نطق کوتاهی اظهار کرد: ملت بزرگ ایران مردمی شریف و هوشمند و مقاوم هستند که دوران سخت دفاع مقدس را به فرصت طلایی برای پرواز به سوی قله‌های اقتدار و تبدیل ایران به محور امنیت و ثبات منطقه تبدیل کرد.

وی ادامه داد: ملت ایران از تحریم‌های غیرانسانی و مبتنی بر قدرت نظام سلطه با اقتدار گذشت و با ثبات قدم و وحدت ملی و انسجام برآمده از آموزه‌های اسلامی تحت رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب از تحریم‌ها عبور کردند.

وی تاکید کرد:‌ ملت بزرگ ایران مفتخر است در سخت‌ترین تحریم سازمان ملل و شورای امنیت بزرگترین حماسه را خلق کرد و با حضور در راهپیمایی بزرگ ملی روزهای مقدس قدس و 22 بهمن بر حقوق‌شان پای فشردند و از حقوق هسته‌ای خویش دفاع کرده و در اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی اصرار کردند.

ابوترابی فرد گفت که در همین دوران سخت بود که با الهام از سخنان مقام معظم رهبری در مورد خلق حماسه سیاسی، حماسه سیاسی بزرگ سال 92 با مشارکت حدود 73 درصدی مردم رقم خورد و با مدیریت برآمده از نگاه به اقتصاد مقاومتی راه را برای کاهش تورم و تبدیل رشد منفی اقتصادی به رشد مثبت هموار کرد.

انتهای پیام

کد N888541

وبگردی