آفتاب
رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خبر داد

افزایش تشکل‌های عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات

افزایش تشکل‌های عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: جمعیت تولید گران ایران و حزب وحدت و همکاری ملی به عضویت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درآمدند.

فرج کمیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به این که در جلسه اخیر این شورا ، کمیته سیاسی در خصوص احزاب متقاضی عضویت در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گزارشی را ارائه کردند، افزود: متاسفانه تعدادی از این احزاب هنوز پرونده خود را تکمیل نکرده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد:‌اما اساس نامه و مرام نامه دو تشکل که پرونده خود را تکمیل کرده بودند با آیین نامه شورای هماهنگی مطابقت داشت وفعالیت آنها نیز در راستای تقویت جریان اصلاحات بود. این دو تشکل به احزاب معرفی شده و به عضویت شورای هماهنگی درآمدند.جمعیت تولید گران ایران با دبیر کلی ظفرزاده و حزب وحدت وهمکاری ملی و دبیر کلی محمدرضا راه چمنی با رای اعضای شورای هماهنگی به عضویت این شورا درآمدند .

کمیجانی همچنین افزود: از این پس نمایندگان تام الاختیار این دو تشکل سیاسی به جلسات کمیته انتخابات دعوت شده و حق رای هم دارند.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات همچنین گفت:‌در این جلسه گزارشی از نحوه فعالیت شورای مشورتی اصلاح طلبان و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان‌های زنجان و اصفهان ارائه شد و همگی اعضاء جلسه بر اجماع صد در صدی طیف‌های مختلف جریان اصلاح طلبی دراستان‌ها تاکید کردند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه خاطر نشان کرد: در این جلسه کمیته سیاسی نیز گزارشی از روند فعالیت هیات رئیسه مجمع عمومی فوق‌العاده خانه احزاب ، هیات اجرایی خانه احزاب و جلسات برگزار شده در معاونت سیاسی وزارت کشور ارائه کرد که اعضای جلسه با تشکر از تلاش‌های هیات رئیسه مجمع عمومی ، هیات اجرایی، مدیران وزارت کشور، و اعضای کمیسیون ماده احزاب بر اجرای بدون قید و شرط مصوبات مجمع عمومی فوق‌العاده خانه احزاب تاکید کردند.

وی در پایان افزود: براساس مصوبات مجمع عمومی فوق‌العاده خانه احزاب اعضای خانه احزاب بر اساس خود اظهاری به سه گروه اصلاح طلب، اصول گرا و مستقل تقسیم می‌شوند و هر فراکسیون نمایندگان خود را برای شورای مرکزی خانه احزاب انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام

کد N887463

وبگردی