آفتاب

شیخ عدنان از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شد

شیخ عدنان از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شد

خانواده شیخ خضر عدنان، رهبر اسیر فلسطینی که با اعتصاب غذای طولانی مدت خود رژیم صهیونیستی را مجبور به پذیرش خواسته‌های خود کرد، اعلام کردند که طرف صهیونیستی صبح امروز (یک‌شنبه) این اسیر فلسطینی را آزاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رنده موسی، همسر شیخ عدنان خاطرنشان کرد که وی طی تماسی تلفنی این خبر را به خانواده‌اش داده و گفته که به زودی وارد شهرک عرابه خواهد شد.

روزنامه صهیونیستی معاریو نیز با تایید این خبر گزارش داد که نظامیان صهیونیستی خضر عدنان را به دفتر ارتباط و همکاری فلسطین که در تقاطع روستای عرابه در 12 کیلومتری جنین واقع شده است، تحویل دادند.

معاریو گزارش داد که رژیم صهیونیستی به منظور جلوگیری از برگزاری مراسم جشن و شادمانی فلسطینیان در استقبال از عدنان که پس از اعتصاب غذای 55 روزه و برای دومین بار اداره زندان‌های صهیونیستی را به تسلیم در برابر اراده خود واداشت، او را در ساعات اولیه صبح آزاد کردند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، خانواده این رهبر اسیر فلسطینی از تمامی طرفداران و دوستداران وی خواسته‌اند در مراسم افطار دسته‌جمعی که به همت جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مقابل منزل این رهبر اسیر جهاد در شهرک عرابه برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

انتهای پیام

کد N885870

وبگردی