آفتاب
فرمانده مرزبانی کشور خبر داد

انهدام یک گروه تروریستی در میرجاوه و شهادت یک مرزبان

انهدام یک گروه تروریستی در میرجاوه و شهادت یک مرزبان

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از انهدام یک تیم تروریستی در جریان درگیری دیشب مرزبانی در شرق کشور خبر داد و گفت: متاسفانه ستوان‌دوم توحیدی در این درگیری به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، سردار قاسم رضایی در جمع خبرنگاران در زاهدان در این باره اظهار کرد: در این درگیری که نیمه شب گذشته در منطقه مرزی میرجاوه اتفاق افتاد ستوان دوم توحیدی مجروح شد و متاسفانه در حین انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نایل گردید.

وی شهادت این مرزبان را به خانواده بزرگ نیروی انتظامی و مرزبانی و همچنین خانواده این شهید تبریک گفت و از خداوند متعال برای خانواده این شهید صبر مسئلت کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا در ادامه به درگیری مرزبانان با تروریست ها اشاره کرد و گفت: در این درگیری گروهی از مزدوران استکبار قلع و قمع، سه نفر دستگیر و مقادیری سلاح نیز کشف شده است.

رضایی با بیان اینکه نیروهای مرزبانی با اطلاع از قصد گروهی تروریست اقدامات لازم را برای قلع و قمع آنان آغاز کردند، افزود: نیروهای مرزبانی عصر روز جمعه عازم منطقه مرزی میرجاوه که تروریست ها قصد ورود از مرزهای این منطقه به داخل کشور را داشتند، شدند.

وی ادامه داد: نیروهای مرزبانی ساعت یک بامداد هنگامی که تروریست ها قصد ورود به منطقه را داشتند با آنان درگیر شدند و در این درگیری که دو ساعت به طول انجامید، تعدادی از تروریست ها به هلاکت رسیده و سه نفر دستگیر شدند که یک نفر آنان زخمی است.

این مسئول در ادامه به سلاح های کشف شده از تروریست ها در این درگیری اشاره و اضافه کرد: مقادیر زیادی سلاح و مهمات از جمله سه قبضه اسلحه و مقداری مواد منفجره و 140 عدد چاشنی صوتی، نوری و زمانی در این درگیری از تروریست ها کشف شد.

وی افزود: بر اساس اعتراف دستگیرشدگان، تروریست‌ها قرار بود در شهرهای داخلی کشور به ویژه زاهدان، کرمان و بم اقدامات انفجاری و تروریستی انجام دهند.

انتهای پیام

کد N885314

وبگردی