آفتاب
پیرموذن:

با تدبیر مقام معظم رهبری نتیجه مذاکرات به نفع ایران خواهد بود

با تدبیر مقام معظم رهبری نتیجه مذاکرات به نفع ایران خواهد بود

یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، گفت: با نقش بی‌بدیل مقام معظم رهبری و بر اساس پیش بینی‌های بزرگان مذاکرات در وقت طلایی به نفع جمهوری اسلامی ایران به نتیجه می‌رسد.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: نقش بارز، بی‌بدیل و حکیمانه رهبری با ذکاوت نظام در مدیریت پروژه تعامل عزت‌خواه ایران با غرب بر هیچ ایرانی و خارجی پوشیده نیست.

نماینده مردم اردبیل افزود: مقام معظم رهبری با شناختی که از دنیای استکبار داشتند و با توجه به مسائلی که در داخل کشور وجود دارد، پروژه دیپلماسی نرمش قهرمانانه را برای دولت تعریف کردند و دولت نیز با کفایت،‌ تلاش شبانه روزی و اقتدار مذاکرات را پیش برد. بر اساس پیش‌بینی بزرگان نظام و تیم مذاکره کننده هسته‌ای در وقت طلایی مذاکرات هسته‌ای به ثمر می‌نشیند و حالا در روزهای پایانی مذاکرات شاهد عملیاتی شدن این پیش‌بینی‌ها هستیم.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به افزایش چانه‌زنی‌های آمریکا و کشورهای غربی، گفت: در آخرین روزهای مذاکرات چانه‌زنی‌ها و مانع تراشی‌ها، فرافکنی و اضافه شدن بر وقت اضافه توسط طرف غربی افزایش معناداری یافته است اما هیچ تردیدی ندارم با تدبیر و تیزهوشی مقام معظم رهبری و حضور تأثیرگذار ملت در راهپیمایی‌ها مذاکرات به نفع جمهوری اسلامی ایران به نتیجه می‌رسد.

نماینده مردم اردبیل افزود: بنازم به ناز شصت رهبری و تیم مذاکره کننده مقتدر هسته‌ای که اینچنین گل کاشتند.

انتهای پیام

کد N884722

وبگردی