آفتاب
در دیدار سفیر کشورمان؛

مولاوردی از رییس کمیسیون زنان و خانواده آذربایجان دعوت کرد

مولاوردی از رییس کمیسیون زنان و خانواده آذربایجان دعوت کرد

دعوتنامه مولاوردی تسلیم رییس کمیسیون زنان و خانواده جمهوری آذربایجان شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در دیدار محسن پاک‌آیین سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان با هجران حسین آوا رییس کمیسیون زنان و خانواده آذربایجان، دعوتنامه شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده برای سفر به تهران او تسلیم شد.

در این دعوتنامه، رییس کمیسیون زنان و خانواده جمهوری آذربایجان برای شرکت در دومین نمایشگاه بین‌المللی زنان در مسیر توسعه پایدار به ایران دعوت شده است. این نمایشگاه در نیمه دوم شهریور در تهران با حضور وزرای امور زنان کشورهای مختلف برگزار خواهد شد.

رییس کمیسیون زنان و خانواده جمهوری آذربایجان نیز با اشاره به نقاط مشترک فرهنگی میان ایران و آذربایجان، خواستار همکاری‌های مشترک میان دو کشور در ابعاد دوجانبه و چندجانبه شد و ضمن تشکر از دعوت مولاوردی ابراز امیدواری کرد که بتواند در این مراسم شرکت کند.

وی همچنین پیش‌نویس یادداشت تفاهم همکاری بین دو کشور در امور زنان و خانواده را تسلیم سفیر کشورمان کرد. در صورت تفاهم نهائی،این یادداشت تفاهم در سفر حسین آوا به تهران امضا خواهد شد.

سفیر کشورمان در این دیدار با اشاره به نقش زنان در توسعه اقتصادی ایران، از تبادل تجربه میان تهران و باکو در زمینه‌های امور زنان و خانواده استقبال کردوگفت: اجلاس تهران، فرصت مغتنمی برای تبادل تجربیات و آشنایی با نقش زنان در کشورهای مختلف است.

انتهای پیام

کد N884422

وبگردی