آفتاب
سردار شریف در پاسخ به زیاده‌خواهی غربی‌ها:

هرگونه دسترسی و بازدید از مراکز نظامی و دفاعی کشور ممنوع!

هرگونه دسترسی و بازدید از مراکز نظامی و دفاعی کشور ممنوع!

مسئول روابط عمومی کل سپاه در پاسخ به زیاده‌خواهی غربی ها در مذاکرات هسته ای تأکید کرد: هرگونه دسترسی و بازدید از مراکز نظامی و دفاعی کشور ممنوع و رؤیای باطل زیاده خواهان است.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، سردار سرتیپ دوم رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در زنجان اظهار کرد: ملت ایران اقتدار دفاعی نیروهای مسلح کشور را پشتوانه حرکت پیش‌رونده خود به سمت آرمان های انقلاب اسلامی و پیشرفت و بالندگی ایران عزیز می داند.

وی با اشاره به زیاده خواهی های استکباری در مذاکرات هسته ای و طرح موضوع بازدید از مراکز نظامی کشورمان تأکید کرد: همانگونه که بارها گفته شده است هر گونه دسترسی و بازدید از مراکز نظامی و دفاعی کشور توسط بیگانگان از خطوط قرمز نظام و ملت ایران بوده و چنین اجازه ای به آنان داده نخواهد شد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: از آنجا که سرمایه نظامی، دفاعی و امنیتی کشور پشتوانه امنیت ملت ایران است هیچ خللی در این حوزه راه نیافته و زیاده خواهی غربی‌ها در روند مذاکرات هسته ای برای دسترسی به اماکن نظامی رؤیای باطلی است که هرگز تعبیر نخواهد شد.

سردار شریف تصریح کرد: تردیدی نیست تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان که از اعتماد و حمایت گرانسنگ مقام معظم رهبری و ملت ایران برخوردار است با قاطعیت در مقابل زیاده خواهی ها و مطالبات ظالمانه و غیر منطقی غربی‌ها ایستاده و از منافع ملی و قدرت بازدارندگی دفاعی کشور صیانت خواهند کرد.

انتهای پیام

کد N884286

وبگردی