آفتاب
/روز قدس؛ روز مبارزه با مستکبرین/

کنعانی مقدم:امام خمینی (ره) روز قدس را محور دکترین مقابله با رژیم صهیونیستی قرار دادند

کنعانی مقدم:امام خمینی (ره) روز قدس را محور دکترین مقابله با رژیم صهیونیستی قرار دادند

دبیرکل حزب سبز با تأکید بر ضرورت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: امروز رژیم صهیونیستی در راستای اهداف و برنامه های خود و منحرف کردن مسأله فلسطین اقدام به اسلام هراسی، ایران هراسی و ظهور و بروز گروه‌های تروریستی همچون داعش می‌کند.

حسین کنعانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این‌که امام خمینی (ره) با انتخاب روز قدس این روز را محور دکترین مقابله با رژیم صهیونیستی قرار دادند، اظهار کرد: روز قدس یعنی روز وحدت مسلمانان و بپا خاستن مردم برای مقابله با نظام نژادپرست، کودک‌کش و جنایتکار اسرائیل.

وی با اشاره به ضرورت حضور گسترده مردم دنیا در راهپیمایی روز قدس، تأکید کرد: مسلمانان باید با حضور خود در راهپیمایی روز قدس مجدداً اعلام کنند که مسأله اصلی مسلمانان بحث صهیونیست‌ها و دفاع از ملت فلسطین است. مردم باید با حضور خود تأکید کنند که امروز رژیم صهیونیستی در راستای اهداف و برنامه های خود و منحرف کردن مسأله فلسطین اقدام به اسلام هراسی، ایران هراسی و ظهور و بروز گروه‌های تروریستی همچون داعش می‌کند.

وی با بیان این‌که بر اساس دکترین امام خمینی (ره) جهان اسلام باید متحد، یکصدا و یکپارچه در مقابل کشورهای غربی و صهیونیست ایستادگی کند، گفت: مردم دنیا و مسلمانان با حضور خود در راهپیمایی روز قدس همان طور که مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) نیز بارها تأکید کرده‌اند خاطر نشان می‌کنند که بحث وحدت مسلمانان حول محور فلسطین و مقاومت علیه رژیم اشغالگر قدس و سیاست‌های آمریکا در منطقه است.

کنعانی مقدم در پایان با اشاره به شرایط حساس کنونی،‌ تأکید کرد: با توجه به وضعیت و موقعیتی که امروز در منطقه و جهان مشاهده می‌کنیم، این نیاز بیش از پیش احساس می‌شود که مسلمانان یکپارچه و یکصدا در مقابل ظالمان ایستادگی کنند.

انتهای پیام

کد N883288

وبگردی