آفتاب

لایحه تشکیل واحد پلیس قضایی در کمیسیون حقوقی و قضایی بررسی می‌شود

لایحه تشکیل واحد پلیس قضایی در کمیسیون حقوقی و قضایی بررسی می‌شود

کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی بررسی لایحه تشکیل واحد پلیس قضایی را در دستورکار دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، اعضای کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی همچنین به بررسی لایحه معاهده انتقال محکومان به حبس میان دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری خلق چین می‌پردازند.

بررسی لایحه موافقت‌نامه همکاری‌های امنیتی و انتظامی بین دولت جمهوری اسلامی و دولت جمهوری تاجسکستان و همچنین بررسی طرح اصلاح ماده 980 قانون مدنی جهت اعطای تابعیت به رزمندگان و ایثارگران و نخبگان غیر ایرانی در دستور کار کمیسیون حقوقی قراردارد.

کارگروه حقوق خصوصی این کمیسیون، لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان ، کارگروه تخصصی حقوق عمومی، لایحه قضا زدایی و کارگروه حقوق جزا؛ طرح الحاق یک ماده به قانون مجازات اسلامی را بررسی می‌کند.

کمیسیون فرهنگی مجلس نیز به ادامه بحث و بررسی پیرامون طرح اداره صدا و سیما با حضور رئیس این سازمان می‌پردازد.

بررسی لایحه موافقت نامه همکاری بین ایران و پرتقال در حوزه‌های زبان ، آموزش و فرهنگ و ورزش و جوانان، گردشگری، و رسانه‌های جمعی و همچنین بررسی لایحه یک فوریتی تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون ثبت اختراعات در دستور کار اعضای کمیسیون فرهنگی قرار دارد.

به گزارش ایسنا، کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی نیز نشست مشترکی با رئیس سازمان امور اراضی کشور و معاونین وی جهت استماع گزارش از مسئولان این سازمان خواهد داشت.

اعضای کمیسیون کشاورزی همچنین نشست مشترکی با محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور جهت بحث پیرامون مسائل مرتبط با بخش کشاورزی تحقق بودجه حوزه‌های کشاورزی و آب در قانون بودجه سال 94 و همچنین چشم انداز و سیاست‌ها در لوایح پنج ساله ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران و بودجه سال 1395 کل کشور خواهند داشت.

کمیسیون کشاورزی در روز دوشنبه هفته آینده در مجموعه لاله نشستی برگزار می‌کند.

ادامه بررسی لایحه حفاظت ازخاک نیز در دستور کار اعضای کمیسیون کشاورزی قرار دارد.

انتهای پیام

کد N883268

وبگردی