آفتاب

حضور وزرای صنعت و ورزش و جوانان در کمیسیون‌های صنایع و عمران

حضور وزرای صنعت و ورزش و جوانان در کمیسیون‌های صنایع و عمران

وزیر صنعت و معدن و تجارت جهت پاسخگویی به سوال 10 تن از نمایندگان مجلس در جلسه هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن حاضر می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن میزبانی از وزیر صنعت گزارشی از مدیر عامل بانک صنعت و معدن در خصوص عملکرد و برنامه‌های بانک مذکور استماع می‌کنند.

بررسی موضوع مالیات شرکت‌های واگذار شده سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و رسیدگی به لایحه حفاظت از خاک، و لایحه یک فوریتی تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون ثبت اختراعات و طرح‌های صنعتی و علائم در دستور کار کمیسیون صنایع مجلس قرار دارد.

کمیسیون عمران نیز میزبان وزیر ورزش و جوانان است تا به سوال جلیل جعفری نماینده خلخال و کوثر پاسخ دهد.

این کمیسیون همچنین از وزیر راه و شهرسازی جهت پاسخگویی به سوال ده تن از نمایندگان مجلس و ارائه گزارش عملکرد و برنامه‌های این وزارت خانه در حوزه زمین و مسکن دعوت کرده است.

بررسی تقاضای تقحیق و تفحص از شرکت ساخت زیربناهای حمل و نقل کشور، رسیدگی به لایحه موافقت نامه بین دولتی بنادر خشک و لایحه یک فوریی تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون ثبت اختراعات، طرح‌های صنعتی و علائم تجاری در دستور کار اعضای کمیسیون عمران قرار دارد.

این کمیسیون همچنین دو نفر از اعضای خود را جهت انتخاب عضو ناظر مجلس در شورای ساماندهی مرکز سیاسی و اداری کشور و ساماندهی و تمرکز زدایی از تهران معرفی می‌کند.

کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور نیز بررسی طرح نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی اعاده شده از شورای نگهبان و بررسی اجرای قانون اصلاح تبصره 3 ماده 71 قانون تشکیلات در مورد شهرداری قم را در دستور کار دارد.

اعضای این کمیسیون هچنین طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس ، طرح نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی ،اعاده شده از شورای نگهبان و طرح یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده 117 قفانون مدیریت خدمات کشوری را در دستور کار دارند.

کمیسیون شوراها همچنین نشست مشترکی با فرمانده نیروی انتظامی خواهد داشت.

انتهای پیام

کد N883257

وبگردی