آفتاب
/روز قدس؛ روز مبارزه با مستکبرین/

یک فعال دانشجویی: آزادی قدس از اهداف انقلاب است

یک فعال دانشجویی: آزادی قدس از اهداف انقلاب است

یک عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: آزادی قدس از آرمان‌های اولیه‌ی نظام و از اهداف انقلاب است و ما هیچ گاه دست از آن بر نمی‌داریم.

ساسان نیازی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: شرایط منطقه و دنیا طوری است که همه چشم به مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 دارند. پیام ملت ایران، جنبش دانشجویی و تشکل‌های دانشجویی کشور ایران این است که در مذاکرات هر اتفاقی بیافتد، آرمان آزادی قدس فراموش نمی‌شود.

وی ادامه داد: آرمان ازادی قدس توسط امام(ره) مطرح شد و در اهداف بلند مدت جمهوری اسلامی ایران ضبط شده است و جزء سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌هایش است. امام راحل با نام گذاری آخرین روز جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس این هوشمندی را نشان دادند که نگاهمان در اسلام با موضوع قدس همسو است و نمی‌گذاریم که قدس دست بیگانگان و ظالمین باشد.

این فعال دانشجویی خاطر نشان کرد:‌حتما در جهتی حرکت می‌کنیم که در راه آزادی قدس باشد. چه توافق هسته‌ای بشود و چه نه ما دست از آرمانهای قدس دست برنمی‌داریم. پیام قدس هم این است که باید جنایت و نسل کشی در فلسطین تمام شود ، در واقع قدس شریف آزاد شود.

وی گفت: بنده از تمام تشکل‌های دانشجویی و دانشجویان و ملت غیور ایران دعوت می‌کنم با توجه به شرایط کنونی که همه دنیا چشم دارند که روز قدس به چه شکل پیش خواهد رفت دعوت می‌کنم حتما حضور پیدا کند و قدرتمند از قبل شعار مرگ بر آمریکا و انگلیس را سر دهند.

نیازی یاد آور شد: وقتی ما می‌گوییم مرگ بر آمریکا منظورمان مرگ بر سیاست‌ آنها است. کشور ما با همه‌ی مردم کشورهای جهان دوست است و می‌خواهد همیشه رابطه صلح برقرار باشد. هیچ دشمنی با هیچ ملتی نداریم مرگ بر آمریکا مرگ بر سیاست ظالمانه و مستکبرانه‌ی دولت مردان آمریکا است و نه مردم آمریکا.

وی ادامه داد: مستکبران این انتظار را از ملت ایران نداشته باشند که از اصول اولیه خود که آزادی قدس است دست بکشند، این یک انتظار گزاف است. ما هیچ گاه دست از آرمانهای خود بر نمی‌داریم.

انتهای پیام

کد N883224

وبگردی